جلسه شوراي اداري شهرستان بن به رياست فرماندار و به ميزباني شهرداري وردنجان تشکيل شد .

جلسه شوراي اداري شهرستان بن به رياست فرماندار و به ميزباني شهرداري وردنجان تشکيل شد .

کد خبر: 42855 تاریخ انتشار: 1398/08/14
نمایش: 749
اخبار
جلسه شوراي اداري شهرستان بن روز يکشنبه مورخ 12/8/98 به ميزباني شهرداري وردنجان و به رياست فرمانداروبا حضور روساي ادارات شهرستان بن تشکيل شد . در اين جلسه که مقارن با سيزده آبان روز مبارزه با استکبار جهاني و هفته پدافند غير عامل برگزار شد کيانوش نادري در خصوص سابقه ي استکبار ستيزي ملت ايران و ضرورت اهميت دادن به پدافند غير عامل به عنوان ابزار کليدي مقابله با جنگ نرم دشمن سخناني بيان کرد . در اين جلسه که با چند دستور کار تشکيل شد موارد زير مطرح و مصوب شد :
- دستگاههاي اجرايي شهرستان مکلف شدندوضعيت اعتبارات تملک دارايي و سرمايه اي را پيگيري کنند .
- با توجه به نزديکي انتخابات هرگونه تبليغات بر له يا عليه کانديدا هاي انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ممنوع است و مسئولين ادارات موظف هستند در خصوص جلوگيري از سوء استفاده از بيت المال وامکانات اداري در تبليغات انتخاباتي اقدامات لازم را به عمل آورند . 
- با عنايت به در پيشبودن فصل بارش شهرداريها و دهياريها اقدامات لازم را در خصوص جلوگيري از پيشآمدهاي احتمالي به عمل آورند . 
- رؤساي ادارت شهرستان تعامل بيشتري با رسانه ها و مديران کانالهاي شبکه هاي اجتماعي در خصوص ارائه گزارش عملکرد حوزه مديريتي خويش وپاسخگويي به انتقادات مردمي داشته باشند و عملکرد خود را به اطلاع عموم برسانند . 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟