آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي عمراني در شهرستان بن با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار و نماينده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي

.

کد خبر: 42472 تاریخ انتشار: 1398/06/07 12:13:00
نمایش: 803
اخبار
همزمان با پنجمين روز از هفته دولت ، ۱۶ طرح در شهرستان بن  با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري و نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي  بهره برداري شد.

فرماندار شهرستان بن گفت: براي بهره‌برداري از اين تعداد طرح ۵۵ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال اعتبار ملي، استاني، سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و ساير رديف‌ها تامين و هزينه شده است.

کيانوش نادري بلداجي در آيين بهره‌برداري همزمان از اين طرحها تاکيد کرد: با بهره‌برداري از طرح‌ها در شهرستان بن زمينه اشتغال مستقيم ۶۶ نفر فراهم شد و  طرح‌هاي بهره برداري شده با کاربري زيرساختي و کشاورزي است.

وي يادآور شد: همچنين به مناسبت هفته دولت، امروز عمليات اجرايي ۸ طرح جديد در شهرستان بن آغاز شد که براي اجراي اين طرح‌ها ۳۴۰ ميليارد ريال اعتبار از منابع ملي و استاني برآورد شده است.

فرماندار بن گفت: طرح‌هاي کلنگ‌زني شده اين شهرستان با کاربري زيرساخت و گردشگري است.

نادري بلداجي تاکيد کرد: با روي کار آمدن دولت تدبير و اميد وضعيت شاخص‌هاي توسعه‌اي شهرستان بن در بخش‌هاي مختلف ارتقاء پيدا کرد.

شايان ذکر است جناب آقاي جعفر مرداني و دکتر اردشير نوريان و جمعي از مسئولين استاني وشهرستاني  پيش از اين مراسم با حضور در گلزار شهداي شهر بن و ديدار با خانواده يکي از شهداي دفاع مقدس با ارزشهاي والاي  امام و انقلاب تجديد ميثاق کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟