راهپيمايي مدافعان حريم خانواده در شهرستان بن برگزار شد .

.

کد خبر: 42212 تاریخ انتشار: 1398/04/24 08:39:58
نمایش: 616
اخبار
راهپيمايي و تجمع مردمي « مدافعان حريم امنيت خانواده » با حضور پرشکوه مردم ولايتمدار  از ساعت 17 روز جمعه 21 تيرماه از پارک ملت شهر  بن به سمت مجتمع تفريحي گردشگري گرداب ، برگزار شد .
در اين راهپيمايي که به مناسبت سالروز حمله مزدوران رضاخاني به مسجد گوهرشاد برگزار شد ؛برنامه هاي فرهنگي متنوع اجرا شد و  تظاهر کنندگان بر حفظ ارزشهاي اسلامي و خصوصا عفاف و حجاب تأکيد کردند و ياد و خاطره شهداي اين واقعه را گرامي داشتند . 
در حاشيه اين راهپيمايي نمايشگاه فروش و عرضه ي ملزومات عفاف و حجاب ، نمايشگاه کتاب ، غرفه هاي مشاوره مذهبي و آسيب هاي اجتماعي ، ايستگاه نقاشي و قصه گويي براي کودکان و اندازه گيري فشار خون و ايستگاه صلواتي برپا شده بود که مورد استقبال گسترده حاضران قرار گرفت . 
در اين مراسم به دختران نه ساله حاضر در مراسم و گردشگران ،  تعداد زيادي روسري و  بسته هاي تنقلات همراه با توشه هاي فرهنگي توزيع شد . و در انتها به چند تن از شرکت کنندگان جوايزي اهدا شد .
خاطر نشان مي گردد برگزيدگان مسابقه نقاشي ايستگاه نقاشي مي تواننند به مدت يک سال از کلاس نقاشي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان بن به صورت رايگان استفاده نمايند . 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟