مديران بايد انتخابات را بي طرفانه و با رعايت مر قانون برگزار کنند

کد خبر: 191815 تاریخ انتشار: 1402/04/25 10:39:35
نمایش: 1897
اخبار
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران بايد انتخابات را بي طرفانه و با رعايت مر قانون برگزار کرده و از هر گونه سوگيري به سمت کانديدايي خاص پرهيز کنند.

محسن ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در جلسه شوراي اداري شهرستان بن يا تشکر از فرماندار شهرستان بن به منظور برگزاري شوراي اداري در مسجد جامع روستاي حيدري گفت: به هر ميزان که مسئولان از حضور در مساجد فاصله بگيرند بين آنها و مردم فاصله و جدايي بوجود مي آيد. سياست و برنامه دولت سيزدهم و مجموعه استانداري ارتباط مستمر با مردم و حضور در بين مردم و نقش دادن به مردم در تصميم سازي و تصميم گيري است. 

وي با بيان اينکه شهرستان بن داراي پتانسيل و قابليت هاي فراوان است افزود: مردم اين شهرستان هميشه با متانت و با بردباري عمل کرده و مدافع نظام اسلامي بوده و مطالبات خود را همانند اين جلسه با وقار و با ادب خاص مطرح کرده و با همه جانفشاني ها در راه انقلاب اسلامي همچنان خود را بدهکار به نظام اسلامي مي دانند.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار، راز موفقيت و پيشرفت شهرستان را وحدت و همبستگي دانست و يادآور شد: مراقب رفتارهاي برخي افراد که با قول و فعل خود به دنبال منزوي کردن و به عقب راندن شهرستان هستند باشيم و با وفاق و همدلي به پيشرفت و تعالي شهرستان کمک کنيم.

حسين ميرزايي خاطرنشان کرد: برخي خواسته يا ناخواسته به جامعه نخبگاني شهرستان اجازه فعاليت و رشد نمي دهند و با تخريب دلسوزان شهرستان دنبال خارج کردن آنها از ميدان کار و عمل هستند و با کار خود و با تنگ نظري عمدا يا سهوا به شهرستان لطمه جبران ناپذيري وارد مي کنند. 

وي خواستار پويايي و تلاش بيشتر مديران شهرستان شد و مطرح کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان با اختيار مسئوليت پذيرفته و بايد شبانه روز فعاليت کنند و با جديت و دلسوزي پيگير امور باشند و از مديران استاني خود پروژه هاي مهم براي شهرستان مطالبه کنند.

حسين ميرزايي خطاب به مديران ادارات شهرستان گفت: از روزمرگي و فعاليت تکراري پرهيز کنيد و براي سفر دوم رياست جمهوري با جديت پروژه‌هاي پيشران و موثر در مسير پيشرفت و تعالي شهرستان را جهت تصويب از طريق مديران کل خود پيگيري نماييد تا بخشي از عقب ماندگي تاريخي شهرستان جبران شود. 

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: يکي از اقدامات خوب فرماندار در اين جلسه پرهيز از هزينه هاي اضافي، تشريفات و نصب بنرهاي خيرمقدم و تشکر است چرا که مديران کل استاني بايد ميداني در روستاها و شهرها حضور پيدا کنند و با ارائه راهکار مشکلات را حل کنند نه اينکه حضور فيزيکي داشته باشند و رفع تکليفي عمل کنند.

وي به شرايط جغرافيايي شهرستان بن اشاره داشت و افزود: حدودات تقسيمات شهرستاني که روستاها را با مشکلات عديده مواجه کرده است و معيشت و اقتصاد مردم را دچار تنش و درگير کرده است از طريق دفتر سياسي استانداري پيگيري خواهد شد. 

حسين ميرزايي تأکيد داشت: معدود پروژه‌هاي هم که در اين شهرستان وجود دارد بعد از 30 سال تکميل نشده مثل پروژه فاضلاب بن که ضروريست دستگاه‌ متولي نسبت به تکميل پروژه اقدام عاجلي انجام دهد. 

وي يادآور شد: برخي ادارات مثل ثبت اسناد و املاک در شهرستان مستقر نشده اند و مشکلات عديده اي براي مردم شريف شهرستان ايجاد شده و لازم است مديران کل در اين راستا اقدام موثري داشته باشند. 

وي به مباني و اخلاق حاکميتي امامان اشاره داشت و خاطرنشان شد: هدف دولت سيزدهم پررنگ کردن نقش مردم در پيشرفت و تعالي منطقه خودشان است و مديري موفق خواهد بود که در بين مردم حضور داشته باشد و کل شهرستان را در نظر بگيرد و توسعه متوازن را ملاک کار خود قرار دهد.

وي در پايان يادآور شد: امنيت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثري چهار راهبرد مطرح شده توسط نايب امام زمان مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي عزيز براي انتخابات پيش رو مي باشد که بايد نصب العين همه برگزار کنندگان انتخابات در استان و شهرستان بن باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟