سرکشي از روستاهاي بارده، کرسنگ و ورعبدالله

کد خبر: 191473 تاریخ انتشار: 1402/03/08
نمایش: 513
اخبار
📋 فرماندار شهرستان بن به همراه معاون فرماندار، دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستاي بارده به منظور بررسي و بازديد ميداني در روستاهاي بارده، کرسنگ و ورعبدالله حضور يافت.
✅در اين سرکشي نيم روزه ابتدا از جاده هاي ارتباطي و مواصلاتي اين روستاها بازديد به عمل آمد که در سيل مرداد ماه سال ۱۴۰۱ و همچنين بارندگي هاي زمستان دچار آسيب و خسارت جدي شده‌اند که عمليات بهسازي در آينده نزديک شروع به کار خواهد شد.
✅سپس از طرح هادي و نحوه اجراي آن در روستاهاي کرسنگ و ورعبدالله بازديد داشت که خواستار ورود و حضور ميداني ادارات و دستگاه هاي خدمات رسان استان و شهرستان از جمله بنياد مسکن انقلاب اسلامي، اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، شرکت مخابرات و شرکت آب و فاضلاب در اين روستاها شد.
✅سرکشي از طرح هاي اشتغالزايي کشت گياهان دارويي، فرآوري و صنايع تبديلي مربوط به اين حوزه يکي ديگر از برنامه هاي اين سفر بود که با توجه به موفقيت اين طرح ها با درخواست توسعه و گسترش مجريان واحد‌هاي بازديد به عمل آمده موافقت گرديد.
✅فرماندار شهرستان بن با در نظر گرفتن طبيعت زيباي منطقه، بافت قديمي و تاريخي روستاهاي بارده ، کرسنک و ورعبدالله و همچنين با نگاه به اينکه مرز با استان اصفهان و ورودي استان از سمت شمال شهرستان بن مي باشد خواستار بهره‌مندي مردم روستا و سرمايه‌گذاران از صنعت توريست و راه اندازي بوم‌گردي شد.
✅رضا علي بيگي در پايان سفر از روستاي بارده سرکشي داشته و از پيشرفت پروژه‌هاي مسيل رودخانه، پل‌هاي روستا، ساختمان دهياري و همچنين ساخت منازل مسکوني تخريب شده در سيل مرداد ماه سال گذشته بازديد به عمل آورد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟