فرماندار شهرستان بن:

تصويب مسکن دو واحدي در شهر بن

کد خبر: 191338 تاریخ انتشار: 1402/02/27
نمایش: 504
اخبار
جلسه شوراي تأمين مسکن شهرستان بن با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازي استان، معاون بنياد مسکن استان و اعضاي شوراي تأمين مسکن به همراه نمايندگان متقاضيان نهضت مسکن ملي و اعضاي شوراي اسلامي شهر بن در سالن جلسات فرمانداري بن برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: کميسيون ماده 11 درخصوص الحاق زمين و توسعه شهري شهر وردنجان برگزار گرديد که مشکلات و موانع برطرف شده و با طي مراحل قانوني سامانه ثبت نام آغاز خواهد شد.
علي بيگي افزود: زمين هاي نهضت ملي مسکن در شهر يانچشمه آماده شده که در حال حاضر سامانه براي ثبت نام در اين شهر باز بوده و 570 متقاضي ثبت نام کرده است.
وي گزارشي از روند نهضت مسکن ملي در شهر بن و طي مراحل اداري ارائه داد و يادآور شد: زمين هاي نهضت مسکن ملي در اين شهر از شهريور سال 1401 آماده تحويل به متقاضيان بوده که به دليل طرح ويلايي بودن مسکن به تعويق افتاد و جلسات متعد و مکرر در اين خصوص برگزار شد.
فرماندار بن تأکيد کرد: تصميم نهايي از سوي اداره کل راه و شهرسازي استان درخصوص شهر بن اتخاذ گرديد که مقرر شد نهضت مسکن ملي در اين شهر به صورت دو واحد پروانه صادر شده و زمين هاي مذکور جهت ساخت و سکونت تحويل متقاضيان گردد.
وي اعلام کرد: سامانه ثبت نام در شهر بن نيز باز بوده و متقاضيان جهت ثبت نام به سامانه https://saman.mrud.ir مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟