معاون فرماندار اعلام کرد:

سرکشي فرماندار از روستاي تومانک

کد خبر: 180656 تاریخ انتشار: 1401/12/09
نمایش: 570
اخبار
فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و جمعي از مديران شهرستاني به منظور بازديد و سرکشي از روستاهاي تومانک در جمع مردم حضور يافتند.
اميرحسين سليمي معاون فرماندار شهرستان بن گفت: روزهاي دوشنبه ملاقات عمومي فرماندار با مردم برگزار مي شود که ملاقات شوندگان مي توانند درخواست هاي خود را به صورت حضوري مطرح و پيگيري کنند.
سليمي در ادامه افزود: ديدار چهره به چهره مردم با مسئولين به ويژه فرماندار و بخشداران در ميعادگاه هاي نمازجمعه يکي ديگر از راه هاي ارتباطي و بيان مطالبات است.
وي بيان کرد: سرکشي از شهرها و روستاهاي تابعه شهرستان از برنامه ها و سياست هاي فرماندار شهرستان بن بوده که در هفته جاري همراه با برخي از مديران دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان از روستاي تومانک بازديد و سرکشي به عمل آرودند.
معاون فرماندار خاطرنشان شد: حضور در گلزار شهداي روستا، ديدار با خانواده مددجوي کميته امداد، خانواده ايتام، خانواده مددجوي بهزيستي و بررسي نحوه رسيدگي به آنها از سوي ادارات و نهادهاي حمايتي از برنامه هاي حضور در روستاي تومانک بود.
وي اعلام کرد: در ادامه با حضور در مکان دهياري با اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستا با موضوع بررسي مشکلات و ارائه راهکار براي رفع آنها جلسه تشکيل گرديد که موارد مطروحه در اسرع وقت پيگيري خواهد شد و نتيجه به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.
سليمي با بيان اينکه دغدغه و مشکلات روستا در زمينه آب شرب، احداث مجتمع هاي دامداري و گلخانه، مباحث عمراني و زيرساختي مورد بحث و بررسي قرار گرفت مطرح کرد: فرماندار در پايان بازديد با حضور در مسجد جامع روستاي تومانک شنونده و پاسخگوي مطالبات و درخواست هاي عموم مردم بود.
لازم به ذکر است روستاي تومانک با جمعيت 750 نفر و 210 خانوار از توابع بخش مرکزي شهرستان بن است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟