فرماندار بن:

تخصيص 535 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي

کد خبر: 180639 تاریخ انتشار: 1401/12/07
نمایش: 548
اخبار
پنجمين جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان بن به رياست فرماندار و باحضور مديرکل تعاون کار و رفاه اجتماعي و ساير اعضاء تشکيل شد.

رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: دستگاه هاي اجرايي در راستاي جذب حداکثري تسهيلات اشتغالزايي از تمامي ظرفيت هاي موجود بهره برده و اهتمام ويژه داشته باشند.
علي بيگي ضمن تقدير از ادارات داراي عملکرد مطلوب افزود: با توجه به آمار و ميزان بيکاري در شهرستان، تعهدات پرداخت تسهيلات و ايجاد شغل توسط ادارات به صورت مستمر پيگيري شده و در کوتاه ترين زمان به تعهدات عمل شود.
وي مطرح کرد: مبلغ 535 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي از محل جزء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه در سه بخش کشاورزي، صنعت و خدمات به اين شهرستان تخصيص داده شده است.
فرماندار بن يادآور شد: متقاضيان واجد شرايط با مراجعه به سامانه جامع کشور به ادرس tek.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.
وي تشريح کرد: اين تسهيلات براي مشاغل خرد تا سقف يک ميليارد و 500 ميليون ريال و براي کارفرمايان تا سقف 40 ميليارد ريال با بازپرداخت 7 ساله و سود 4 درصد مي باشد.
علي بيگي با بيان اينکه آمار اشتغالزايي بايد واقعي و هدفمند باشد اعلام کرد: مبلغ 24 ميليارد ريال تسهيلات مشاغل خانگي در شهرستان بن جذب شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟