با افتتاح و کلنگ‌زني طرح‌هاي دهه فجر انجام گرفت،

رفع دغدغه 10 ساله دامداران تا تحقق مطالبه روستاييان شهرستان بن

کد خبر: 180422 تاریخ انتشار: 1401/11/18 22:17:27
نمایش: 884
اخبار
با افتتاح و کلنگ‌زني طرح‌هاي دهه فجر امسال در شهرستان بن، تحقق مطالبه 10 ساله دامداران و مردم شهر بن در ايجاد مجتمع دام سبک وارد مرحله اجرا شد و مطالبه چند ساله روستايي اين شهرستان در خصوص امکان اينترنت پرسرعت محقق شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، بهره‌برداري از شبکه اينترنت پرسرعت روستاهاي پهنا، تومانک، لارک، بارده و شهر يانچشمه از مهمترين طرح‌هاي افتتاح شده دهه فجر امسال شهرستان بن بود که به يکي از مهمترين دغدغه‌هاي مردم اين مناطق پاسخ داد. براي افتتاح اين طرح، از سوي اداره‌کل ارتباطات و فناوري اطلاعات، هفت ميليارد تومان اعتبار سرمايه‌گذاري شده است.

يکي ديگر از طرح‌هاي شاخص دهه فجر شهرستان بن، آغاز عمليات اجرايي احداث مجتمع دام‌هاي سبک مردم شهر بن بود بطوريکه مردم اين منطقه بيش از 10 سال درخواست احداث چنين مجتمعي را داشتند اما به سبب مشکل تامين آب تاکنون محقق نشده بود اما به همت دولت سيزدهم با برگزاري جلسات متعدد با شرکت آب منطقه‌اي و آبفا اين مشکل برطرف شد و يکي از مهمترين درخواست هاي مردم که جمع آوري دام هاي سبک از خانه هاي مسکوني و انتقال آن به يک مجتمع خارج از شهر بود وارد مرحله اجرا شده است.

در آيين افتتاح و کلنگ زني طرح هاي دهه فجر شهرستان بن، استاندار چهارمحال و بختياري دستور داد تا ساختمان فرمانداري شهرستان بن به صورت فرمانداري مجتمعي احداث شود به اين صورت که تمامي ادارات شهرستان در کنار فرمانداري در يک مجتمع متمرکز شود که با وعده استاندار پيش بيني شد تا اين ساختمان تا خرداد سال آينده با حضور وزير کشور افتتاح شود.

همچنين اختصاص 15 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل سالن مديريت بحران شهرستان که هشت سال است که به صورت اسکلت فلزي نيمه تمام مانده است از ديگر رهاوردهاي سفر استاندار چهارمحال و بختياري به شهرستان بن بود.

ارتقاي خدمات اورژانس جاده‌اي از ديگر موضوعاتي بود که با افتتاح اورژانس جاده‌اي بخش شيداي اين شهرستان محقق شد.

گفتني است؛ در دهه فجر امسال، 22 طرح عمراني با سرمايه‌گذاري  ۴۹ ميليارد تومان اعتبار در شهرستان بن افتتاح شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟