فرماندار بن:

لزوم بروزرساني تجهيزات در ايستگاه هواشناسي شهرستان

کد خبر: 180321 تاریخ انتشار: 1401/11/13 12:14:13
نمایش: 548
اخبار
امروز ساعت ۸ صبح جلسه مديريت بحران شهرستان به صورت ويدئو کنفرانس با استاندار و مديران استاني برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: شهرستان بن داراي ۳۰۰ کيلومتر جاده مواصلاتي دارد که برخي از مناطق روستايي و شهري شهرستان هاي سامان و شهرکرد زير مجموعه راهداري شهرستان بن هستند که اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان دستگاه مجزا در اختيار اين شهرستان قرار دهد.
علي بيگي افزود: ميزان بارش برف در شهرستان حدود ۱۰۰ سانتيمتر است که با توجه به نقص ايستگاه هواشناسي شهرستان آمار اعلامي دچار خطا مي شود و نياز بروزرساني تجهيزات اين ايستگاه است.
وي يادآور شد: هواشناسي براي بهره وري در محصولات کشاورزي و استفاده بهينه از آب همچنين کاهش خسارات به مزارع و باغات نقش موثري را ايفا مي‌کند.
فرماندار بن مطرح کرد: يکي از مشکلات و مطالبات مردم در حوزه صدا و سيماي مرکز استان است که با حداقل بارندگي قطعي پيدا مي کند.
وي خاطرنشان کرد: منطقه حفاظت شده شيدا داراي حيوانات وحشي فراوان است که در اين بارندگي و سرماي شديد شهرستان نياز رسيدگي دارد که انبار علوفه داير شده و علوفه حد کافي تأمين شود.
علي بيگي ضمن قدرداني از تلاش نيروهاي خدمات‌رسان افزود: دستگاه‌هاي برف‌روبي و خدماتي در شهرداري‌ها، دهياري‌ها و راهداري اندک هستند و جوابگوي نياز و مطالبات مردم نيست.
وي در ادامه به پيست هاي روستاهاي بارده و ميزان ورود گردشگر و مسافر اشاره کرد و گفت: جهت بازگشايي مداوم مسير و ايجاد فضاي پارکينگ به منظور جلوگيري از مسدود شدن جاده نياز به يک دستگاه بلدوزر مجزا است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟