فرماندار شهرستان بن:

بهره‌برداري از تأمين آب شرب شهر وردنجان تا پايان سال

کد خبر: 180302 تاریخ انتشار: 1401/11/11
نمایش: 328
اخبار
فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزي، و برخي از مديران شهرستان به منظور بررسي و رسيدگي به مشکلات شهر وردنجان در دفتر امام جمعه اين شهر حضور يافته و با شهردار و شوراهاي اسلامي شهر ديدار و گفت و گو پرداختند.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين نشست گفت: اين شهر الگوي رشادت و دلاوري بوده و در همه عرصه‌هاي انقلاب مشارکت حداکثري داشته و همواره انقلابي عمل کرده اند و اينک وظيفه ما مسئولان است که خدمات مطلوب به مردم اين ديار ارائه دهيم.
علي بيگي با بيان اينکه حضور فرماندار به همراه جمعي مسئولان در شهرها و روستاهاي شهرستان يکي از برنامه هاي فرمانداري و از تأکيدات استاندار است افزود: مشکل انشعابات آب و گاز همچنين زيرساخت معابر ۲۲ واحد از ۲۶ واحد ساختمان هاي مسکوني معروف به رفيع در ايام دهه مبارک فجر مرتفع خواهند شد و پايان کار دريافت مي کنند و پروانه ساختماني مابقي پس از اصلاحات از سوي شهرداري و بنياد مسکن تا پايان سال صادر خواهد شد.
وي اعلام کرد: آب شرب پايدار و سالم شهر وردنجان از پروژه انتقال آب بن-بروجن تأمين خواهد شد و اجراي خط آنتني شهر وردنجان در دست پيگيري و اقدام هست .
فرماندار به دغدغه اشتغال جوانان اشاره داشت و بيان کرد: مجتمع دام شهر با پيگيري هاي انجام شده تا پايان سال کلنگ زني شده که موفقيتي در اشتغال جوانان، ارتقاء بهداشت و سلامت، کاهش آلودگي‌هاي محيطي شهري و رضايتمندي عمومي را در بر خواهد داشت.
وي از همکاري و تعامل دستگاه هاي اجرايي و شوراي اسلامي شهر قدرداني کرد و گفت: مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم محدوده شهري با همکاري شهرداري و شهرک هاي صنعتي استان به شهرک صنعتي شهر وردنجان منتقل مي شود و متقاضيان مي توانند درخواست خود را از طريق اتاق اصناف شهرستان به شهرک هاي صنعتي استان جهت اخذ مجوزات ارسال کنند.
علي بيگي از مراجعات مکرر مردمي درخصوص ۲۶ واحد تجاري اين شهر خبر داد و افزود: مقرر شد مدارک و اسناد توسط شهرداري وردنجان جمع آوري شده و طي نامه اي جهت بررسي و رفع مشکل آنها از مراجع قضايي استعلام شده و از طريق فرمانداري و بنياد مسکن  پيگيري شود. 
وي با تأکيد بر اينکه مصوبات جلسه بعد از بحث و تبادل نظر حاضرين  لازم الاجرا هستند گفت: به درخواست شوراي اسلامي شهر، جلسه آتي شوراي آموزش و پرورش شهرستان به منظور بررسي و رفع مشکلات در حوزه آموزش و پرورش در اين شهر برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟