فرماندار بن:

آغاز فعاليت راهداران شهرستان همزمان با شروع برف

کد خبر: 180176 تاریخ انتشار: 1401/10/27
نمایش: 284
اخبار
فرماندار شهرستان بن از آمادگي کامل دستگاه و ادارات خدمات رسان و امدادرسان در مواجه با بارش برف و کمک و ياري به عموم مردم خبر داد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن ضمن شکرگزاري از بارش برف گفت: اين شهرستان بيش از ۳۰۰ کيلومتر جاده ارتباطي داشته که مسير شهرکرد بن داران از مهمترين آنها است.
علي بيگي با اعلام اينکه شهرستان بن داراي آب و هواي سردسير است افزود: ميزان بارش برف در سطح شهرستان تا ساعت ۱۶ امروز ۲۷ دي ماه ۱۷ سانتيمتر اعلام شده است.
وي اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسي، روز گذشته در اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان حضور يافته و ضمن قدرداني از زحمات راهداران، خواستار آمادگي کامل نيروي انساني و تجهيزات موجود شد.
فرماندار بن خاطرنشان شد: از زمان شروع بارندگي ده دستگاه موجود در سطح مشغول به فعاليت شده اند که با توجه به ميزان برف و کولاک تردد در جاده ها به کندي صورت ميگيرد.
وي تأکيد کرد: به همراه داشتن وسايل ايمني و به ويژه همراه داشتن زنجير چرخ از الزامات تردد بوده که پليس راهنمايي و رانندگي برخورد جدي با متخلفان خواهد داشت.
علي بيگي با اعلام شرايط جوي، جغرافيايي و موقعيت شهرستان بيان کرد: ادارات خدمات رسان به ويژه راهداري، شهرداران و دهياران نياز به دستگاه ها و تجهيزات پيشرفته و با امکانات روز هستند.
وي مطرح کرد: تردد در شهرها عليرغم فعاليت شهرداران به کندي صورت ميگيرد و از مردم خواستاريم از ترددهاي غيرضروري پرهيز کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟