فرماندار بن:

امکانات پيست اسکي «بارده» جوابگوي استقبال مردم نيست

کد خبر: 180055 تاریخ انتشار: 1401/10/10 10:10:15
نمایش: 261
اخبار
رضا علي‌بيگي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به بارش برف در شهرستان بن، پيست اسکي روستاي بارده از روز گذشته فعال شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري فارس، فرماندار شهرستان بن گفت: پيست اسکي بايد تخصصي باشد و حضور گردشگران نيز بايد با آموزش و با استفاده از تجهيزات باشد اما متاسفانه در پيست بارده به مباحث ايمني توجه نشده است.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: پيست اسکي بايد تخصصي باشد و حضور گردشگران نيز بايد با آموزش و تخصص و با استفاده از تجهيزات باشد اما متاسفانه در اين پيست به مباحث ايمني توجه نشده است.

وي با اشاره به اينکه احداث سرويس بهداشتي در اين مکان بر عهده اداره‌کل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي و هنوز انجام نشده است، افزود: از روز گذشته اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اقدام به برف‌روبي پارکينگ‌هاي اين پيست کرد تا استفاده از پارکينگ‌ها بدون مشکل باشد.

علي‌بيگي ادامه داد: نيروهاي هلال‌احمر، آمبولانس، نيروي انتظامي، فرمانداري و بخشداري در محل پيست اسکي مستقر هستند تا در صورت وقوع مشکل در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

وي با اشاره به اينکه در روز گذشته ۳ نفر حين بازي مصدوم شدند، تصريح کرد: حضور مردم در اين مکان قابل کنترل نيست و جمعيتي که از شهرهاي اطراف حضور پيدا مي‌کنند و هيچگونه وسيله ايمني ندارند مشکلات متعددي ايجاد مي‌کند.

علي‌بيگي اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌شود در روزهاي آتي جمعيت بيشتر از پيش شود و تنها کاري که مي‌توان انجام داد استقرار دستگاه‌هاي امدادي براي انتقال و امدادرساني سريع است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟