سرپرست مديريت بحران استان:

مانور بهانه‌اي براي هم‌انديشي و تقويت قوا است

کد خبر: 180001 تاریخ انتشار: 1401/10/04
نمایش: 244
اخبار
مانور زلزله و مديريت بحران شهرستان بن با حضور مديرکل بحران استان، فرماندار، ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي، خدمت‌رسان و امداد رسان در محل گرداب شهر بن برگزار شد.
خسرو کياني سرپرست مديريت بحران استان در اين مانور گفت: دستگاه‌ها و ادارات خدمت‌رسان و امدادرسان همانند حلقه و زنجير بهم پيوسته و وابسته به يکديگر هستند.
کياني در ادامه افزود: وحدت، همدلي و حس انسان دوستانه عاملي براي سربلند بيرون آمدن از بحران ها و نجات جان انسان ها است.
وي به شاخص‌هاي ارزيابي مديران در مديريت بحران اشاره داشت و تأکيد کرد: سرعت حضور ميداني در محل حادثه و سرعت عمل همراه با دقت از ابتدايي ترين ملاک هاي سنجش اعضاي ستاد بحران است.
سرپرست مديريت بحران استان يادآور شد: استاندارد زمان رسيدن و حضور در محل حادثه در شهرها ۷-۵ دقيقه بوده که شهرستان بن عملکرد مطلوبي داشته و برخي مديران نياز به مديريت زمان و رفع نواقص در عمليات دارند.
وي خاطرنشان شد: مانور بهانه‌اي براي هم‌انديشي و شناسايي نقاط ضعف و قوت ها است که بايد تلاش در راستاي رفع و تقويت آنها قدم برداريم.
کياني به اهميت مديريت بحران در دولت سيزدهم و نگاه ويژه استاندار به مانور عملياتي همانند مانور منظريه شهرکرد اشاره کرد و افزود: مانورهاي بعدي عملياتي بوده و در راستاي رفع مشکل شهر و روستا انجام خواهد شد که منطقه اي را به منظور اجراي اين مانور شناسايي و معرفي شود.
در پايان به پاس عملکرد مطلوب و برتر مديريت بحران شهرستان از رضا علي بيگي فرماندار بن به عنوان رئيس مديريت بحران شهرستان تقدير و تشکر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟