فرماندار بن:

سامانه ۱۲۵ شهرداري‌هاي وردنجان و يانچشمه راه‌اندازي شوند

کد خبر: 180000 تاریخ انتشار: 1401/10/04 19:33:28
نمایش: 271
اخبار
مانور زلزله و مديريت بحران شهرستان بن با حضور مديرکل بحران استان، فرماندار، ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي، خدمت‌رسان و امداد رسان در محل گرداب شهر بن برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در سالروز زلزله بم گفت: اين مانور بدون هماهنگي قبلي و به منظور سنجش آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي و ادارات شهرستان در برابر حوادث و بلاياي طبيعي برگزار شد.
علي بيگي افزود: همراه بودن و آماده داشتن تجهيزات اوليه و مقدماتي از الزامات حداقلي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان و امدادرسان است.
وي به گستردگي شهرستان و مسافت شهرها و روستاها اشاره داشت و تأکيد کرد: سامانه ۱۲۵ تا پايان دي ماه در شهرداري هاي وردنجان و يانچشمه راه‌اندازي شده و آماده پاسخگويي و ارائه خدمات به جامعه هدف باشند.
فرماندار به سيل و بارندگي‌هاي اخير اشاره کرد و يادآور شد: مسيل هاي شهرستان به ويژه در شهرهاي وردنجان، بن و روستاي بارده با مطالعه و پژوهش اصلاح و ساماندهي شوند.
وي به مصوبات سفر استاندار و مسئولان در روستاي بارده اشاره داشت و بيان کرد: پل و مسيل داخل محدوده روستا با همکاري ادارات بنياد مسکن انقلاب اسلامي و آموزش و پرورش بهسازي، تکميل و به بهره‌برداري برسد.
علي بيگي مطرح کرد: اعتبارات لازم درخصوص احداث بند خاکي جديد تخصيص يافته که با مساعدت قرارگاه امام حسن مجتبي (ع) و همکاري اداره منابع طبيعي و آبخيزداري ايجاد خواهد شد و اداره شهرستان موظف به پيگيري و جذب اعتبارات و پيشرفت پروژه است.
در پايان جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان بن در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد که در اين نشست با اهدا لوح تقدير از فرماندار شهرستان بن به عنوان ارائه عملکرد برتر در مديريت بحران تقدير به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟