در نشست با مديرکل تعاون روستايي استان مطرح شد:

شفافيت و اعلام گزارش از خواسته هاي مردم شهرستان

کد خبر: 179882 تاریخ انتشار: 1401/09/21
نمایش: 271
اخبار
نشست فرماندار شهرستان بن با مديرکل سازمان تعاون روستايي استان و رئيس شهرستان در محل فرمانداري برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين نشست گفت: تغييرات ساختاري در هر مجموعه و سازماني مقابله و مقاومت برخي از مردم و مسئولان را به همراه دارد.
علي بيگي با بيان اينکه مردم هميشه همراه و همدل با انقلاب اسلامي ايران هستند افزود: شفافيت و اعلام گزارش از خواسته هاي مردم شهرستان در امور شرکت‌هاي تعاوني روستايي است.
وي يادآور شد: فلسفه تأسيس سازمان تعاوني روستايي حمايت از کشاورزان، دامداران و عموم مردم روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار بوده است.
فرماندار خواستار شد: سود و زيان شرکت هاي تعاوني روستايي شهرستان بن بررسي و به اطلاع سهامداران شهرستان رسانده شود.
وي از طرح ها و پروژه هاي بخش کشاورزي، دامداري و صنعتي و صنايع تبديلي در شهرستان نام برد و بيان کرد: اولويت واگذاري و راه‌اندازي طرح‌هاي در دست اقدام با شرکت هاي تعاوني روستايي شهرستان است که اجراي بخش از پروژه ها در اختيار تعاوني ها قرار خواهد گرفت.
علي بيگي با اشاره به ظرفيت غذايي و توليد محصولات کشاورزي شهرستان اعلام کرد: مطالعات درخصوص راه اندازي سردخانه و انبار نگهداري محصولات کشاورزي و دامداري صورت پذيرد.
در ادامه محسن کريمي مديرکل سازمان تعاون روستايي استان خاطرنشان شد: اين سازمان در دو بخش دولتي و بخش خصوصي که تشکل ها و تعاون هاي روستايي و توليدي هستند فعاليت مي کند.
کريمي افزود: وظايف تعاون روستايي در سه زمينه نظارتي، حمايتي و هدايتي تعريف شده است که به دنبال تقويت اين تعاوني ها هستيم.
وي اعلام کرد: ۱۸۵۰ کيسه آرد جهت پخت و تهيه نان در شهرستان بن توزيع مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟