مدير جهاد کشاورزي شهرستان بن منصوب شد

کد خبر: 179880 تاریخ انتشار: 1401/09/21
نمایش: 662
اخبار
مدير جهاد کشاورزي شهرستان بن با حضور مديران و معاونين جهاد کشاورزي استان و فرماندار شهرستان در محل فرمانداري معارفه شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين مراسم گفت: انتظارات از بخش کشاورزي بسيار بالا بوده زيرا که معيشت و اشتغال مردم در اين شهرستان به بخش کشاورزي و صنايع مربوط به آن وابسته است.
علي بيگي افزود: امنيت غذايي و تلاش در جهت خودکفايي و ارتقا بهره وري بخش کشاورزي داراي اهميت فراوان است که مجموعه جهاد کشاورزي جايگاه ويژه و سازنده دارد.
وي ضمن قدرداني از خدمات کارکنان جهاد کشاورزي و مدير سابق اين اداره بيان کرد: مدير جديد جهاد کشاورزي شهرستان بايد با همکاري و همدلي مسئولان در راستاي خدمت گذاري به مردم شهرستان سياست گذاري و برنامه ريزي انجام دهد.
علي بيگي به تکنولوژي ها و علوم جديد در بخش کشاورزي و دامداري اشاره داشت و اعلام کرد: توجه به احداث مجتمع هاي دامپروري، گلخانه اي و صنايع تبديلي غذايي را از اولويت هاي دولت در اين شهرستان برشمرد و از جهاد کشاورزي شهرستان خواست برنامه‌ريزي همه جانبه را در اين راستا انجام و اجرايي کند.
در ادامه اين آيين 
حجت الاسلام و المسلمين حبيب الله زماني مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي استان، مدير جديد را فردي اخلاق مدار، متخصص و متعهد دانست و گفت: برداشتن هر قدم براي مردم در نظام جمهوري اسلامي ايران، رضايت خدا و شهدا را در پي خواهد داشت.
زماني در پايان افزود: تمام تلاش کارکنان در مجموعه جهاد کشاورزي بر اين اصل باشد که با توکل به خدا و در نظر گرفتن عدالت در رشد و شکوفايي بکوشند که هيچ خدمتي بالاتر از خدمت بي منت به مردم ، علي‌الخصوص کشاورزان و دامپروران نيست.
شايان ذکر است سعيد اسدي به عنوان مدير جهاد کشاورزي شهرستان منصوب و از زحمات علي شريفي مدير سابق جهاد کشاورزي شهرستان بن تقدير و وي عهده دار مدير جهاد کشاورزي شهرستان شهرکرد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟