فرماندار بن :

واگذاري اراضي ملي بصورت پهنه بندي انجام مي‌شود

کد خبر: 179781 تاریخ انتشار: 1401/09/12
نمایش: 252
اخبار
جلسه ساماندهي، بررسي مشکلات و موانع در راه‌اندازي شهرک گلخانه اي شهر يانچشمه با حضور فرماندار، بخشدار شيدا و مسئولين استاني در محل فرمانداري برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: سرمايه‌گذاران متقاضي در اجرا و راه‌اندازي طرح‌هاي اشتغالزايي بايد حداقل هاي شرايط را داشته و طرح توجيهي را کارشناسان و متخصصان تأييد کنند.
علي بيگي با بيان اينکه به طرح هاي راکد کمک خواهيم کرد که فعال شوند افزود: برنامه‌ها و طرح‌هاي اجرايي توسط سرمايه‌گذاران در شهرستان بايد منجر به ارتقاء سطح درآمد خانوارها و کاهش بيکاري مردم به ويژه جوانان شود.
وي با اعلام اينکه مشارکت عمومي در همه امور سازنده است بيان کرد: سياست ها و رويکردهايي که در دستور کار قرار دارد واقعي و عملياتي برنامه ريزي شده و به اطلاع عموم مردم رسانده شود زيرا که در هر زمان مردم را در جريان امور قرار داديم براي جامعه و نظام جمهوري اسلامي ايران منفعت در بر داشته است.
فرماندار بن تأکيد کرد: درخواست هاي واگذاري اراضي ملي شهرستان و طرح هاي متقاضيان راه اندازي واحدهاي اشتغالزايي در شوراي پهنه بندي شهرستان که متشکل از کارشناسان و نمايندگان ادارات متولي است، مطرح و بررسي مي شود.
وي با اعلام اينکه اين شورا براي اولين بار در شهرستان بن آغاز به کار کرده و الگويي براي ساير شهرستان ها خواهد بود اعلام کرد: شوراي پهنه بندي اراضي با سه هدف مهم و اساسي تشکيل شده است که ثمره آن به سود مردم خواهد بود.
علي بيگي با تشريح فعاليت اين شورا بيان داشت: يکي از فوايد مهم اين طرح، پيشگيري از معضل و پديده شوم زمين خواري است که در بسياري از شهرستان ها با مشکل مواجه شده اند.
وي خاطرنشان شد: مسأله دوم اين است که سرمايه‌گذاري بصورت مجتمعي عاملي خواهد بود براي مديريت سرمايه و به حداقل رساندن هزينه هاي سرمايه گذاران بخش هاي کشاورزي، دامداري و صنعتي که عاملي مهم در موفقيت طرح ها و پروژه ها خواهد بود.
فرماندار بن با اشاره به اينکه طرح ها بايد به صورت فني، تخصصي و آينده نگرانه اجرا و عملياتي شوند، افزود: با در نظر گرفتن اينکه ميزان و وسعت زمين محدود است بايد استفاده بهينه از اراضي ملي در دستور کار قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟