امام جمعه جديد شهر بن معرفي شد

کد خبر: 179766 تاریخ انتشار: 1401/09/10
نمایش: 653
اخبار
پنجمين شوراي اداري شهرستان بن با محوريت تکريم و معارفه امام جمعه شهر بن و با حضور فرماندار شهرستان، رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان و برخي مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن گفت: بخشي از اعتبارات دولتي ابلاغ شده است که مديران شهرستاني پيگير اعتبارات بوده و کوتاهي در جذب اعتبارات برخورد خواهد شد.
علي بيگي افزود: استقرار ادارات پيگيري مي شود که برخي مستقر شده و برخي ارتقاء خواهند يافت.
وي بيان کرد: مديران شهرستان با ادارات کل ارتباط مستمر داشته، اعتبارات و تجهيزات لازم براي شهرستان جذب کنند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي امام جمعه شهر وردنجان يادآور شد: در احاديث، روايات و آيات قرآن کريم نماز و زکات در کنار يکديگر آورده شده و داراي اهميت ويژه اي هستند.
محمدي با اشاره به فرهنگ غني و ديني شهرستن تأکيد کرد: نماز داراي برکات فراوان بوده که ثمره آن در زندگي مادي و معنوي مردم چه در اين دنيا چه در اخرت قابل مشهود و لمس است.
حجت‌الاسلام والمسلمين مختاري امام جمعه موقت شهر بن گفت: مديران بايد قدردان اين لحظات و مسئوليت ها باشند که بالاترين توفيق ها خدمت به اين انقلاب و مردم است.
مختاري بيان کرد: فرصت براي خدمتگزاري به مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران بسيار اندک و کوتاه است و مسئولان به نحوي عمل کنند که مردم در پايان خدمت آنها به نيکي ياد کنند.
وي افزود: شهرستان بن عالمان و فرهيختگان فراوان و بزرگ داشته که مردم شهرستان هميشه حامي و پشتيبان ولايت فقيه و انقلاب اسلامي ايران هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمين صمدزاده رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان در اين آيين گفت: نمازجمعه پايگاهي براي رجوع مردم و اجتماعات آنها و مطالبه گري عمومي است.
صمدزاده به خدمات امام جمعه سابق شهر اردل اشاره کرد و بيان کرد: هويت بخشي به جوانان و ايجاد فضاي عمومي براي حضور و ايفاي نقش جوانان در جامعه بخشي از اقدامات تأثيرگذار حجت‌الاسلام والمسلمين بهرامي در شهرستان اردل بود.
وي ضمن قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي حجت الاسلام والمسلمين ميرافضلي با قرائت حکم، حجت الاسلام و المسلمين بهرامي را به عنوان امام جمعه جديد شهر بن معرفي کرد.
در پايان حجت‌الاسلام والمسلمين بهرامي امام جمعه جديد شهر بن گفت: همه ما و حتي مسئولان در کوچکترين و دورترين روستاها در قبال ولايت و ولايت فقيه مديون هستيم و بايد با تمام توان براي سرافرازي نظام جمهوري اسلامي ايران همت و تلاش کنيم.
بهرامي اعلام کرد: وحدت و همدلي رمز موفقيت بوده و بايد با کمک و ياري يکديگر در آباداني شهرستان کوشا باشيم.
وي يادآور شد: همه نيازمند تذکر، مشاوره و راهنمايي هستيم و از پيشنهادات و نظرات مردم شهرستان استقبال خواهيم کرد.
امام جمعه شهر بن بيان کرد: شهرستان بن ظرفيت و پتانسيل در بسياري از زمينه ها و موضوعات دارد که با همکاري مردم و مسئولين به جايگاه واقعي خود دست خواهد يافت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟