فرماندار بن :

مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم شهر به فناوران منتقل شود

کد خبر: 179744 تاریخ انتشار: 1401/09/08
نمایش: 255
اخبار
جلسه ساماندهي فناوران و مشاغل مربوط به آن با حضور فرماندار، شهردار و جمعي از مسئولين شهرستان در محل فرمانداري برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم در سطح شهر توسط شهرداري ساماندهي شده و متقاضيان راه‌اندازي در فناوران شناسايي و مسير قانوني در واگذاري زمين انجام شود.
علي بيگي در ادامه افزود: واحدهاي راکد در فناوران که زمين اخذ کرده و آغاز به کار نکرده‌اند طبق قانون عمل برخورد شده و خلع‌يد صورت پذيرد.
وي با اعلام اينکه زمين ها به منظور مشاغل فني واگذار شده است،  تأکيد کرد: تغيير کاربري و تغيير مشاغل در زمين هاي واگذاري شده فناوران بدون روند و طي کردن مسير قانوني ممنوع بوده و با متخلفين برخورد مي‌شود.
فرماندار يادآور شد: ادارات و دستگاه‌هاي متولي درخصوص ساماندهي فناوران در چهارچوب قوانين و با انعطاف در راستاي کمک به مردم و مشاغل فعال عمل کنند.
وي خاطرنشان کرد: خط کشي‌ها و تابلوهاي راهنمايي و رانندگي جاده اصلي فناوران توسط شهرداري و اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان ساماندهي و انجام شود.
علي بيگي در ادامه جلسه مطرح کرد: ورودي و خروجي فناوران به منظور جلوگيري از خطر و حوادث توسط کارشناسان و متخصصان بررسي و اصلاح شود.
وي در پايان جلسه بيان داشت: مصوبات جلسه بايد در کوتاه ترين زمان و به صورت فني و دقيق پيگيري و انجام شود و گزارش اقدامات به فرمانداري ارسال شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟