فرماندار شهرستان بن:

تسهيل‌گري پرداخت تسهيلات در اولويت بانک‌ها قرار گيرد

کد خبر: 179733 تاریخ انتشار: 1401/09/08
نمایش: 200
اخبار
فرماندار و معاون فرماندار شهرستان بن به‌منظور بازديد و سرکشي از بانک‌ها و نحوه عملکرد آنها در بانک‌هاي ملي و سپه شهرستان حضور يافتند.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در ديدار با مديران و کارکنان بانک‌هاي ملي و سپه شهرستان گفت: افزايش سهم شهرستان از منابع تسهيلات اشتغالزايي، سهولت اعطاي تسهيلات و افزايش منابع بانك‌هاي شهرستان از منابع استاني را به عنوان بخشي از مطالبات حوزه بانکي شهرستان در دستور کار قرار گيرد.
علي بيگي با تقدير و تشکر از زحمات اين بانک‌ها و خدمات ارائه شده به عموم مردم، افزود: بانک سپه ساختمان اداري را تعيين تکليف کرده و عمليات اجرايي جهت احداث را آغاز به کار کند.
وي بيان کرد: بانک ها با ارائه بسته هاي تشويقي و حمايتي، تعداد حساب ها و افزايش نقدينگي را دستور کار قرارداده و رتبه شعبه ها را ارتقاء دهند.
فرماندار با اشاره به مصوبات جلسات و کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان تأکيد کرد: پرونده هاي ارسالي از نهادها و سازمان هاي حمايتي از جمله کميته امداد، بهزيستي و بنياد برکت با توجه به اينکه معيشت خانواده هاي تحت حمايت آنها مسأله مهم و ضروري است در کوتاه ترين زمان بررسي و پرداخت شود.
وي با اشاره به ابلاغ قانوني جواني جمعيت اعلام کرد: پرونده هاي وام فرزندآوري و ازدواج جوانان از مسائل مهم نظام جمهوري اسلامي ايران و سياست اصلي دولت سيزدهم است که بانک ها دغدغه و نگاه ويژه به پرداخت تسهيلات در اين امر داشته و اهتمام لازم ورزيده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟