سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان:

کمپ قايقراني بن با کمک وزارت نفت به بهره‌برداري مي‌رسد

کد خبر: 179693 تاریخ انتشار: 1401/09/02 17:44:57
نمایش: 231
اخبار
فرماندار شهرستان بن در نشست با سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بر لزوم تکميل اماکن ورزشي نيمه تمام شهرستان تأکيد کرد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين ديدار گفت: تکميل سالن رزمي با توجه به استعدادهاي اين شهرستان بخصوص در جودو اولويت شهرستان است.
علي بيگي به موقعيت استراتژي شهرستان اشاره داشت و افزود: ساخت سالن ورزشي چند منظوره و تکميل کمپ تمرين تيم ملي قايقراني از مطالبات و خواسته هاي چند ساله عموم مردم است.
وي خاطرنشان شد: ساختار اداري ورزش وجوانان اين شهرستان بسيار ضعيف و درحد نمايندگي است که نيازمند ساماندهي، بهبود و ارتقاء جايگاه اداري است.
موعود بنيادي فرد سرپرست اداره کل ورزش وجوانان ازپيگيري براي تکميل زمين چمن شهر بن خبر داد و گفت: احداث سالن مسابقات از اولويت هاي اين شهرستان است اما با اعتبارات فعلي ممکن نيست که مي توان از ظرفيت خيرين ورزش و سلامت بهره برد.
بنيادي فرد توزيع عادلانه اعتبارات را سرلوحه اين اداره عنوان کرد و گفت: در تلاشيم با توسعه اماکن، تجهيزات و امکانات ورزشي گامي مؤثر در جلوگيري از مهاجرت مردم و ورزشکاران برداشته و به ورزش قهرماني ملي و جهاني دست يابيم.
وي افزود: کمپ قايقراني بن با اعتبارات وزارت نفت تا پايان سال به مي‌رسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟