فرماندار بن خبر داد:

راه‌اندازي واحد پرديس دانشگاه دولتي شهرکرد در شهرستان

کد خبر: 179687 تاریخ انتشار: 1401/09/02
نمایش: 232
اخبار
فرماندار شهرستان بن درخصوص مباحث علمي و فرهنگي شهرستان با رئيس دانشگاه شهرکرد در دفتر فرمانداري ديدار و به گفت و گو پرداخت.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين ديدار با بيان اينکه دانشگاه مرکزي براي رشد و ارتقاء علمي استان و کشور در سطح جهاني است گفت: دانشجويان، نخبگان علمي و فرهيختگان نقش مهم و اثرگذار در جامعه داشته و در قبل و بعد از انقلاب ياريگر نظام جمهوري اسلامي ايران بوده‌اند.
علي بيگي در ادامه افزود: شهرستان بن داراي ظرفيت مطالعاتي خوبي دارد که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشي مي‌توانند با ارائه برنامه‌هاي علمي، طرح‌هاي ماندگار در اين شهرستان پياده‌سازي و اجرا کنند.
وي به سرمايه‌هاي اجتماعي و انساني شهرستان اشاره داشت و مطرح کرد: با همراهي و تعامل دانشگاه دولتي شهرکرد، واحد پرديس اين دانشگاه در شهرستان راه‌اندازي خواهد شد.
فرماندار بن با در نظر گرفتن موقعيت جغرافيايي و آب و هواي شهرستان خاطرنشان شد: يکي از مباحث مطرح شده در اين ديدار احداث مجتمع علمي،فرهنگي و رفاهي در شهرستان بن بود که دانشگاه شهرکرد پس از بررسي و مطالعات لازم شروع به فعاليت خواهد کرد.
وي از تدوين برنامه مدون علمي توسط دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: پروژه‌‌هاي دانش‌بنيان در شهرستان بن تعريف شده که پس از مطالعات علمي و پژوهشي توسط اين دانشگاه افتتاح و راه‌اندازي خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟