فرماندار بن:

نانوايي‌هاي جديد در سطح شهرستان راه‌اندازي شود

کد خبر: 179670 تاریخ انتشار: 1401/08/30 16:57:54
نمایش: 198
اخبار
کميسيون آرد و نان شهرستان بن با حضور اعضاء با محوريت راه اندازي نانوايي‌هاي جديد و افزايش کيفيت پخت نان در محل فرمانداري برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در کميسيون آرد و نان گفت: نان و نانوايي ها از اقلام مهم مواد غذايي در سفره مردم است که بايد اين کميسيون بهترين عملکرد در افزايش کيفيت و بهبود پخت نان داشته باشد.
علي بيگي ضمن قدرداني از نانوايي‌هايي که نان مطلوب در اختيار مردم قرار ميدهند افزود: نانوايي کاري خستگي پذير و با توجه به ساعات پخت نان به ويژه در صبح ها طاقت فرسا است و بايد قدردان تلاش هاي نانوايي‌ها باشيم.
وي اعلام کرد: نانوايي هاي سطح شهرستان ارزيابي خواهند شد و نانوايي هاي با عملکرد خوب تشويق خواهند شد و سهميه آرد آنها افزايش مي يابد.
فرماندار بن تأکيد کرد: متقاضيان راه‌اندازي نانوايي جديد به ادارات متولي مراجعه کرده که عاملي براي اشتغالزايي، افزايش رقابت که در نهايت منجر به بهتر شدن کيفيت پخت نان خواهد شد.
وي يادآور شد: بازرسي از نانوايي‌ها با جديت انجام شده و گزارش تخلفات آماده و با خاطيان برخورد شود.
علي بيگي خاطر نشان کرد: گزارشات مردمي بهترين راهکار براي بررسي و جلوگيري از بروز تخلفات است که کميسيون آرد و نان در اولين فرصت به شکايات مردمي رسيدگي کنند.
وي يادآور شد: هيچ کدام از نانوايي‌ها اجازه فروش آرد را نداشته و بايد تمامي سهميه تخصيصي پس از پخت و تهيه نان در اختيار مردم قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟