اولين نشست جهاد تبيين شهرستان بن برگزار شد

کد خبر: 179629 تاریخ انتشار: 1401/08/24
نمایش: 236
اخبار
نشست جهاد تبيين شهرستان بن روز سه شنبه ۲۴ آبان با حضور مديران کل استانداري و فعالين فرهنگي اجتماعي و سياسي شهرستان بن در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
روايت و تشريح خدمات دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران به منظور همراهي و همدلي در جامعه از اهم وظايف مسئولان و مديران ادارات، اصحاب رسانه، فعالين اجتماعي، فرهنگي و سياسي است که به همين منظور قرارگاه جهاد تبيين در استانداري استان چهارمحال و بختياري تشکيل و آغاز به کار کرده است.
اين قرارگاه در دومين سفر خود در شهرستان بن حضور يافته و اولين نشست جهاد تبيين اين شهرستان را با حضور مديرکل دفتر سياسي انتخابات و تقسيمات کشوري، مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، مشاور حقوقي استاندار، مشاور رسانه‌اي استاندار، جمعي از مديران شهرستان، فعالين فرهنگي، اجتماعي، سياسي شهرستان، نخبگان علمي و فرهنگي برگزار شد.
در ابتداي نشست سيد سجاد علوي رئيس دادگستري شهرستان بن سخناني در باب جهاد تبيين و لزوم تحقق اين امر پرداخت و فعاليت در اين خصوص را بر همه خواص و مسئولان واجب دانست.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در ادامه در راستاي جهاد تبيين، گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي دولت سيزدهم در شهرستان را ارائه کرد.
صحبت و ارائه ديدگاه و نظر بخش ديگري از اين نشست بود که توسط برخي از حاضرين و مدعوين جلسه صورت پذيرفت که مسائل و مشکلات شهرستان توسط آنها مطرح شد.
حسين کاووسي مديرکل دفتر سياسي انتخابات و تقسيمات کشوري سخنران ديگر نشست بود و به حوادث و اغتشاشات اخير اشاره کرد و گفت: برخي خواص جامعه سربلند بيرون نيامده و مردود شدند که وظيفه هر شخص افزايش بصيرت و هوشياري نسبت به انقلاب اسلامي ايران و ولايت فقيه است.
وي در ادامه با اشاره به هدف برگزاري نشست هاي جهاد تبيين در استان و شهرستان ها افزود: مشکلات و دغدغه هاي حاضرين پس از جمع آوري و جمع بندي آنها به اطلاع استاندار استان خواهد رسيد و در سفرها و جلسات بعدي با حضور استاندار مرتفع خواهيم کرد.
در پايان سيد حسين ميرفروغي مشاور رسانه‌اي استاندار  چيستي و چرايي تشکيل قرارگاه جهاد تبيين را تشريح کرده و از لزوم استفاده از ابزار هنر و رسانه در افزايش سواد رسانه اي و آگاهي عموم جامعه يادآور شد.
همچنين وي گزارشي مصور و جامع از اقدامات دولت سيزدهم و استاندار استان در يازده ماه گذشته ارائه داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟