سرپرست جديد اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان معرفي شد

کد خبر: 179622 تاریخ انتشار: 1401/08/23 18:50:23
نمایش: 281
اخبار
مراسم تکريم و معارفه سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان با حضور معاونين اين اداره کل و فرماندار شهرستان بن در محل فرمانداري برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين مراسم گفت: شهرستان بن هر ساله با توجه به داشتن طبيعت بکر در فصول گرما و سرما ازجمله پيست هاي برفي پذيراي گردشگران و مسافران زيادي است.
علي بيگي افزود: اين شهرستان از مسيرهاي متعددي ورودي استان از استان‌هاي همجوار و همسايه محسوب مي شود و همچنين در مسير جاده ارتباطي به سمت غرب کشور و مرزهاي سفر به عتبات عاليات قرار دارد.
وي با تشکر و قدرداني از زحمات رئيس سابق اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان بيان کرد: مطالبه مردم شهرستان از دولت سيزدهم رفع نواقص، گسترش و توسعه راه هاي ارتباطي و جاده اي شهرستان است که رئيس جديد شهرستان با تعامل و همکاري درون و برون سازماني مشکلات و موانع را مرتفع کند.
فرماندار بن تأکيد کرد: فعاليت ها و اقدامات اين اداره تأثير مستقيم در حفظ جان انسان ها دارد که انتظار مي رود تجهيزات اين اداره نيز بروزرساني شود.
در پايان مراسم از فعاليت هاي عبدالحميد کريميان تقدير بعمل آمده و مهدي قادري پور به عنوان سرپرست راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟