مديرکل صدا و سيماي استان:

ايستگاه تقويتي صدا و سيما در شهرستان بن به بهره برداري خواهد رسيد

کد خبر: 179586 تاریخ انتشار: 1401/08/18
نمایش: 265
اخبار
فرماندار شهرستان بن به منظور پيگيري مسائل شهرستان با مديرکل صدا و سيماي مرکز استان ديدار و گفت و گو کرد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين نشست ضمن تشکر و قدرداني از صدا و سيماي مرکز استان و عوامل آن گفت: اين سازمان در بسياري از حوزه ها عملکرد مطلوب و ارزنده اي دارد که اثر آن در جامعه و افزايش مخاطبان قابل بررسي و مشاهده است.
علي بيگي گزارشي از وضعيت شهرستان و اقدامات انجام شده و پروژه هاي در دست اقدام ارائه کرد و افزود: ايجاد نشاط عمومي و افزايش انگيزه از سياست ها و رويکرد دولت سيزدهم است که صدا و سيما در تحقق اين امر نقش مهم و حياتي دارد.
وي يادآور شد: خبرنگاران آزاد شهرستان داراي توانايي، مهارت و تجربه کافي بوده و اين عاملي براي گسترش روابط بين صدا و سيماي مرکز استان با مردم و مسئولين هستند.
فرماندار بن اعلام کرد: شهرستان بن داراي ظرفيت و قابليت خوبي در عرصه مسائل فرهنگي و اجتماعي دارد که صدا و سيماي مرکز استان از فعالان فرهنگي جهت توليد و نشر آثار حمايت داشته باشد.
يوسف افشارنيا مديرکل صدا و سيماي مرکز استان در اين ديدار گفت: فعاليت ها و گزارشات قابل قبول از شهرستان بن توسط خبرنگاران آزاد تهيه و توليد و از شبکه جهان‌بين پخش و منتشر مي شود.
افشارنيا با اشاره به اقدامات و هزينه اعتبارات در راستاي پوشش آنتن دهي استان افزود: تقويت ايستگاه شهر بن جهت کيفيت بهتر و عدم قطعي در مواقع بارندگي در حال بررسي و انجام است که در کوتاهترين زمان به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي خاطرنشان شد: همه نقاط و روستاهاي شهرستان بن با تعامل و همکاري استان هاي همجوار تحت پوشش صدا و سيماي مرکز استان هستند و شبکه استاني فعال است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟