فرماندار بن:

شهرداري‌هاي وردنجان و يانچشمه جايگاه سوخت cng راه‌اندازي کنند.

کد خبر: 179479 تاریخ انتشار: 1401/08/07 10:01:43
نمایش: 265
اخبار
جلسه پدافند غيرعامل شهرستان بن با حضور اعضاء و به صورت ويدئو کنفرانس با حضور استاندار و معاونين استانداري برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: کميته هاي تخصصي پدافند غيرعامل شهرستان و اعضاي آن ابلاغ مي شود و جلسات فني در اولين فرصت تشکيل شوند.
علي بيگي افزود: سرعت عمل همراه با دقت و توانايي بالا مهمترين مقوله در پدافند غيرعامل است که نمونه مطلوب را توسط اداره برق شهرستان در سيل اخير روستاي بارده مشاهده کرديم.
وي خاطرنشان شد: با در نظرگرفتن شرايط جوي و آب و هواي شهرستان و آغاز فصل سرما تدابير لازم درخصوص انرژي هاي مورد نياز مردم پيش بيني شود.
فرماندار بيان کرد: جاده هاي ارتباطي يکي از مسائل مهم در پدافند غيرعامل است که با توجه با بارش برف و پيست هاي اسکي روستاهاي بارده و شيخ‌شبان جاده هاي پدافندي پيش بيني و راه اندازي شود.
وي تأکيد کرد: شوراي پدافند غيرعامل بعد از شوراي تأمين از مهمترين کارگروه ها و جلسات است که اعضاي اين شورا بايد اهتمام لازم در رفع مشکلات داشته باشند.
علي بيگي اعلام کرد: مديران و مسئولان شهرستان وظيفه اي را متقبل شده‌اند و بايد در همه ساعات شبانه روز در دسترس باشند و پاسخگو باشند.
وي به اقدامات پدافند غيرعامل شهرستان اشاره کرد و يادآور شد: نيروي هاي نظامي و انتظامي در شهرستان عملکرد مطلوب در عملکرد ها داشته و در همه حال آماده باش هستند.
فرماندار بن در شوراي پدافند غيرعامل شهرستان بن اعلام کرد: شهرداري هاي وردنجان و يانچشمه در خصوص تأسيس و راه اندازي جايگاه سوخت به ويژه گاز cng ورود پيدا کرده و از بخش خصوصي استفاده کنند.
وي تأکيد کرد: کميته پسماند شهرستان و شهرداري ها جانمايي درخصوص ساماندهي نخاله‌هاي ساختماني مشخص کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟