فرماندار بن:

اولويت سرمايه‌گذاري با بخش خصوصي است

کد خبر: 179456 تاریخ انتشار: 1401/08/04
نمایش: 238
اخبار
صبح روز چهارشنبه کلاس معارف همراه با شوراي اداري شهرستان با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار با محوريت بخش شيدا در شهر يانچشمه برگزار گرديد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين شورا گفت: راه اندازي مجتمع گلخانه شهر يانچشمه از پروژه‌هاي کشاورزي بخش شيدا است که بايد بيست درصد سهم مردم افزايش پيدا کند و بخش خصوصي نيز متقاضي بوده و با جديت ورود پيدا خواهد کرد.
علي بيگي در ادامه با اشاره به اينکه بخش خصوصي در اولويت سرمايه‌گذاري هستند افزود: آموزش، ترويج و تسهيل گري درخصوص راه اندازي بهينه گلخانه ها به ويژه در مصرف و بکارگيري انرژي از قبيل آب، برق و گاز توسط سازمان جهاد کشاورزي انجام شود.
وي بيان کرد: پل تاريخي روستاي آزادگان مرمت و حاشيه سد زاينده‌رود و مجتمع هاي تفريحي ساماندهي شود و از ظرفيت گردشگري آنها استفاده شود.
فرماندار اعلام کرد: جاده هاي ارتباطي به صورت استاندارد ساخته، ايمن سازي شده و از تلفات انساني و خسارت مالي جلوگيري شود.
وي تأکيد کرد: سرانه هاي جاده هاي ارتباطي و حوزه ورزش و جوانان شهرستان در سال هاي گذشته به اشتباه تکميل و با ظرفيت کامل اعلام شده است که بايد صلاح شده و به خواسته ها و مطالبات مردم رسيدگي شود.
علي بيگي به موقعيت جغرافيايي و استراتژيک شهرستان اشاره کرد و گفت: نقاط حادثه‌خيز جاده هاي بخش شيدا که ورودي استان از سمت سد زاينده‌رود است شناسايي شده و در کوتاه ترين زمان اعتبارات لازم تأمين و رفع شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟