معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

پيگيري اتمام پروژه‌ها وظيفه مديران است

کد خبر: 179455 تاریخ انتشار: 1401/08/04
نمایش: 257
اخبار
روز چهارشنبه ساعت ۷ صبح کلاس معارف همراه با شوراي اداري شهرستان با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار با محوريت بخش شيدا در شهر يانچشمه برگزار گرديد.
محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در اين جلسه گفت: شهيد سوراني از شهداي شاخص کشور و ناجي آبادان هستند که همه مديون خون شهداء هستيم و بايد به وظيفه خود عمل کنيم.
حسين ميرزايي افزود: شاخصه مهم و اساسي مديران در نظام جمهوري اسلامي ايران به ويژه در دولت سيزدهم جهادي و انقلابي بودن است که بايد در ميدان عمل و در بين مردم باشد.
وي تأکيد کرد: بايد خروجي برنامه ها و سياست هاي مديران در زندگي مردم نمايان شده و به عينه عملکرد مديران را ببينند.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار خاطرنشان شد: پيگيري امور از مسائل مهم و اساسي در اتمام پروژه ها است که با تکميل و افتتاح آنها در آباداني و پيشرفت شهرستان، استان، کشور و در نهايت تعالي نظام جمهوري اسلامي ايران نقش ايفا خواهيم کرد.
وي با اشاره به يوم اله ۱۳ آبان تأکيد کرد: برنامه هاي استکبارستيزي امسال با کيفيت، با شور و شعور بيشتر و همراه با جهاد تبيين باشد و روشنگري ها انجام شود و از قشر نوجوان و جوان در رشد و بالندگي غافل نشويم.
حسين ميرزايي در پايان گفت: مصوبات جلسه شوراي اداري بخش شيداي شهرستان بن با دقت و همت مديران شهرستاني و استاني پيگيري و انجام شده و گزارش اقدامات اعلام شود.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در ادامه سفر به بخش شيداي شهرستان بن در دبستان شهيد اشرفي يانچشمه حضور يافته و در مراسم افتتاحيه زمين ورزشي چمن مصنوعي اين آموزشگاه شرکت کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟