سفر فرماندار و مسئولان به روستاي آزادگان بخش شيدا

کد خبر: 179449 تاریخ انتشار: 1401/08/02
نمایش: 245
اخبار
فرماندار شهرستان بن، معاون فرماندار، بخشدار شيدا به همراه تعدادي از مديران شهرستاني در روستاي آزادگان حضور يافتند.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن گفت: روزهاي دوشنبه هر هفته ملاقات عمومي و ديدار چهره به چهره با مردم و مراجعين برگزار مي شود.
علي بيگي افزود: در ادامه اين برنامه به منظور بازديد و سرکشي از روستاها و شهرهاي شهرستان همراه با تعدادي از مديران شهرستاني به يکي از اين مناطق سفر مي کنيم.
وي با اشاره به برنامه هاي سفر به روستاها اعلام کرد: ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، سرکشي از خانواده ايتام تحت حمايت کميته امداد و بازديد از خانواده هاي تحت حمايت بهزيستي در اين سفر انجام شده که در راستاي رفع مشکلات آنها از جمله معيشت، مسکن و اشتغال دستورات لازم صادر مي شود.
فرماندار بن بيان کرد: جلسه و نشستي با شوراي اسلامي، دهيار، معتمدين محلي و نمايندگان اصناف مختلف در محل مسجد جامع روستاي آزادگان برگزار شد.
وي خاطرنشان شد: دغدغه ها و مشکلات روستا از طرف آنها مطرح و بيان شد که در پايان اين نشست به موارد و مسائل مطروحه پاسخ داده و مصوبات جلسه ثبت گرديد.
علي بيگي تأکيد کرد: مصوبات سفر با جديت پيگيري شده و در کوتاهترين زمان حل خواهد شد و گزارش اقدامات در سفر بعدي به عموم اطلاع داده خواهد شد.
وي بيان داشت: خواسته ها و مطالبات مردم درخصوص ثبت و صدور اسناد مسکوني و اراضي کشاورزي، تأمين آب شرب سالم، اصلاح طرح هادي روستا، راه اندازي صنايع تبديلي محصولات کشاورزي، اشتغال جوانان و ساماندهي معابر روستا بود.
فرماندار بن اعلام کرد: از ابتداي سال جاري مبلغ ۵ ميليارد و ششصد ميليون ريال در زمينه هاي مختلف از جمله مرمت و بازسازي گلزار شهدا، مسجد، معابر و آباداني روستا تخصيص داده شده است و مبلغ ۳ ميليارد ريال در بخش لايروبي و بهسازي جوي آب کشاورزي روستا هزينه شده است.
در پايان فرماندار شهرستان بن از بافت قديمي و معابر و منازل روستا، زمين هاي کشاورزي و مسکوني بازديد ميداني کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟