سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري:

جهاد کشاورزي متولي افزايش درآمد کشاورزان است

کد خبر: 179365 تاریخ انتشار: 1401/07/21
نمایش: 258
اخبار
شوراي اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان بن با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، فرماندار و مديران استاني و شهرستاني در فرمانداري شهرستان برگزار شد.
محمدکاظم منزوي سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در اين کارگروه گفت: همه مديران استاني ملزم به حضور در کارگروه هاي اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان ها هستند.
وي بيان کرد: پروژه هاي پيشران شهرستان بن مورد بررسي قرار گرفته و مصوبات جلسه با جديت پيگيري شود و در کوتاه ترين زمان اجرايي شوند.
منزوي افزود: استرداد زمين هاي صنعتي و کشاورزي واگذار شده که شروع به فعاليت نکرده و راکد هستند به صورت جديت پيگيري مي شود.
وي اعلام کرد: نهاد کميته امداد و بنياد برکت استان به عنوان تسهيل گر و دستگاه متولي مستقيم اشتغال شناخته شده است که از اعضاي اصلي کارگروه هاي اشتغال و سرمايه‌گذاري استان هستند.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري بيان کرد: صنعت گردشگري و محصولات صنايع دستي اهميت ويژه اي دارد که سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با برنامه و طرح مدون ورود پيدا کند.
وي تأکيد کرد: جانمايي و برپايي بازار روز در سطح شهرستان به صورت ويژه پيگيري شده، در اسرع وقت و به صورت مداوم انجام شود.
منزوي تصريح کرد: سازمان فني و حرفه‌اي استان به‌دنبال آموزش هاي کاربردي و فني باشد تا با شناسايي نيازهاي هر شهرستان در رفع آنها تلاش و هدف گذاري کنيم.
وي مطرح کرد: پروژه هاي آبخيزداري با همکاري اداره منابع طبيعي و آبخيزداري استان و مرکز تحقيقات و آموزش کشاورزي و منابع طبيعي استان تهيه، تنظيم و شروع به کار شده تا مسأله آب کشاورزي به مرور زمان حل شود.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري تاکيد کرد: سازمان جهاد کشاورزي متولي افزايش ميزان توليد محصولات و درآمد کشاورزان و دامداران است که در جلسات آتي درخصوص تحقق اين امر ملزم به ارائه گزارش است.
مديران دستگاه هاي اجرايي استان گزارشي از اقدامات در راستاي اشتغال و توانمندسازي ارائه دادند و به منظور رفع موانع و تسهيل راه اندازي اشتغال به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟