فرماندار بن:

پهنه‌بندي زمين‌هاي شهرستان با کار علمي پيش مي‌رود

کد خبر: 179364 تاریخ انتشار: 1401/07/21
نمایش: 230
اخبار
شوراي اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان بن با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري، فرماندار و مديران استاني و شهرستاني در فرمانداري شهرستان برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: يکي از طرح هاي مهم در حال انجام برنامه ريزي درخصوص پهنه بندي زمين هاي شهرستان است.
علي بيگي ضمن تشريح پهنه بندي افزود: اين برنامه در قالب طرح هاي مجتمع دامداري، طيور، گلخانه و طرح هاي صنعتي است که با مطالعه علمي در زمينه هاي خاک، آب، هوا و ساير عوامل تأثير در اين مجتمع ها بررسي مي شود. 
وي بيان کرد: با اجراي اين طرح مزيت ها و قابليت هاي خوبي دارد که باعث مي شود از زمين خواري، اتلاف انرژي و زمين، هدر رفت هزينه هاي بيت المال جلوگيري خواهد کرد.
فرماندار خاطرنشان شد: پهنه بندي عاملي خواهد بود تا مسائل انرژي از قبيل گاز و برق صنعتي و همچنين تأمين آب برطرف شده و با حداقل هزينه اجرا براي متقاضيان و دولت خواهد بود.
وي با اشاره به راه اندازي و واگذاري زمين هاي شهرک صنعتي شهر وردنجان در آينده اي نزديک اعلام کرد: ناحيه صنعتي و تخصصي البسه و پوشاک شهر يانچشمه تصميم گيري نهايي شده و جامه عمل بپوشاند و در هيچ نقطه ديگر از استان صنايع مرتبط کلنگ زني نشود.
علي بيگي به سفر و بازديد از روستاي شيخ شبان اشاره داشت و مطرح کرد: برنامه ريزي درخصوص جانمايي و راه اندازي ناحيه صنعتي خوشه خاتم از خواسته ها و مطالبات مردم اين روستا است که با همکاري دستگاه هاي متولي. و مردم کلنگ زني خواهد شد.
وي از محصولات مرغوب و برتر کشاورزي و محصولات پروتئيني و دامداري شهرستان نام برد و گفت: چرخه مغفول مانده اقتصادي اين حوزه بهره‌گيري از صنايع تبديلي اين محصولات است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟