بعدازظهر دوشنبه انجام شد:

سفر فرماندار و مسئولان به روستاي شيخ شبان

کد خبر: 179341 تاریخ انتشار: 1401/07/19
نمایش: 268
اخبار
روزهاي دوشنبه هر هفته ملاقات عمومي مديران و مسئولان شهرستان با مراجعه کنندگان است که طي برنامه‌ريزي انجام شده بعدازظهر همان روز در يکي از روستاها و شهرهاي شهرستان حضور خواهند يافت.
سياست و رويکرد دولت سيزدهم تحقق عدالت اجتماعي و فقرزدايي است که به منظور تحقق اين امور حضور ميداني و فيزيکي مسئولان در بين آحاد مردم کارساز خواهد بود.
آباداني روستاها و اشتغالزايي با محوريت آنها عاملي براي تقويت هر منطقه و در نهايت داشتن کشوري امن در حوزه هاي اجتماعي و اقتصادي است.
شيخ شبان يکي از روستاهاي داراي ظرفيت بالا در زمينه ميراث فرهنگي، صنايع دستي، توريستي و گردشگري است که خاتم کاري آن جنبه صادرات بين المللي دارد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن به همراه سيد روح اله مرتضوي بخشدار مرکزي و جمعي از مديران و مسئولان شهرستاني بعدازظهر روز دوشنبه مورخ 18 مهر 1401 به منظور بازديد و سرکشي از روستا و حل مشکلات مردم به روستاي شيخ شبان سفر کردند.
ديدار با خانواده شهداء، سرکشي از خانواده مددجوي بهزيستي و ايتام کميته امداد، همچنين بازديد از طرح موفق اشتغال کميته امداد از برنامه هاي سفر به روستا بود که مشکلات اين خانواده‌ها بررسي و مسئولان مربوطه موظف به پيگيري و رفع آنها شدند.
جلسه با اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستاي شيخ شبان يکي ديگر از برنامه هاي سفر بود که فرماندار شهرستان و بخشدار مرکزي موارد و نکاتي درخصوص شورا و دهياري بيان کردند تا خدمات بهتر به مردم ارائه شود.
در ادامه سفر مديران و مسئولان شهرستاني در حسينيه گلزار شهداي روستا و بين مردم، نمايندگان کشاورزان، دامداران و شرکت هاي تعاوني حضور يافتند و به مسائل و دغدغه هاي آنها گوش فرا دادند.
پس از بيان مشکلات و مسائل توسط مردم، فرماندار شهرستان به منظور رفع آنها مواردي مطرح و دستورات لازم به مديران شهرستاني صادر کرد که طي زماني مشخص بررسي شده و نتيجه اقدامات به فرمانداري و مردم روستا اعلام شود.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن گفت: بخش اعظمي از خسارتي که سيل اخير به زمين هاي کشاورزي و باغات روستا وارد کرده است با اعزام ماشين آلات سنگين برطرف شده است که جهاد کشاورزي سرکشي مجدد داشته باشد و خسارت ها را بازبيني نمايد.
علي بيگي افزود: جهاد کشاورزي درخصوص خريد تجهيزات و ماشين آلات کشاورزي راهنمايي هاي لازم را ارائه داده و تسهيلات و اقدامات لازم را انجام دهد.
وي به مديران جوان و انقلابي شهرستان اشاره کرد و اعلام کرد: بنياد مسکن انقلاب اسلامي شهرستان در مدت حضور و استقرار اداره اقدامات خوبي انجام داده که لازم است زمين هاي قابل واگذاري جهت احداث و رفع مشکلات در اين زمينه به صورت جديت پيگيري شود.
فرماندار تأکيد کرد: مکانيزه کردن کشاورزي از امور مهم آينده شهرستان بوده که گلخانه و محصولات گلخانه اي بهترين راهکار براي بهره برداري از حداقل هاي موجود و اشتغالزايي پايدار است.
وي خاطرنشان شد: کميسيون رفع تداخلات ارضي از کارگروه هاي تخصصي و مهم در زمينه حل مشکلات کشاورزان و زمين هاي مسکوني است.
علي بيگي مطرح کرد: شوراي اسلامي روستا و دهيار با همکاري مردم و کشاورزان جانمايي جهت احداث و راه اندازي دامداري، گلخانه و ناحيه صنعتي به ويژه خوشه خاتم مشخص و اعلام شود.
روستاي شيخ شبان به روستاي سادات و روستاي نمونه ايثارگري کشور مشهور است که مرکز صنايع خاتم کاري ايران محسوب مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟