حضور مسئولان شهرستان در روستاي حيدري بخش شيدا

کد خبر: 179291 تاریخ انتشار: 1401/07/12
نمایش: 271
اخبار
روزهاي دوشنبه هر هفته ملاقات عمومي مديران و مسئولان شهرستان با مراجعه کنندگان است که طي برنامه‌ريزي انجام شده بعدازظهر همان روز در يکي از روستاها و شهرهاي شهرستان حضور خواهند يافت.
حضور در بين مردم، بازديد و سرکشي‌هاي مديران و مسئولان کشوري، استاني و شهرستاني يکي از اصول و مباني اسلام و سيره عملي اهل بيت(عليهم الاسلام) است.
سفرهاي شهرستاني ثمره و نتايج مطلوب براي مديران و مناطق روستايي و شهري شهرستان خواهد داشت که مديران از نزديک مشکلات را رؤيت کرده و براي حل آنها به دنبال راهکار و طرح خواهند بود.
به همين منظور روز دوشنبه بعد از روال هفتگي، ملاقات عمومي در فرمانداري شهرستان بن انجام شد سپس فرماندار به همراه معاون فرماندار، بخشدار، مديران و رؤساي ادارات اجرايي شهرستان به روستاي حيدري بخش شيدا سفر کردند.
در اين سفر فرماندار به همراه هيئت همراه با خانواده معظم شهدا، خانواده يتيم تحت حمايت کميته امداد، خانواده تحت حمايت بهزيستي ديدار کردند. همچنين از طرح هاي اشتغال موفق کميته امداد و بهزيستي اين روستا بازديد بعمل آوردند.
در ادامه سفر به روستاي حيدري فرماندار و مسئولين شهرستاني در مسجد جامع روستا حاضر شده و در جمع دهيار، شورا و مردم پاسخگو به سوالات، دغدغه ها و مشکلات آنها شدند.
خيراله اميرحاجيلو بخشدار شيدا در ابتداي جلسه گزارشي از وضعيت روستا و اقدامات انجام شده ارائه داد سپس مشکلات و موانع موجود در روستاي حيدري را مطرح کرد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن گفت: نگاه و رويکرد دولت سيزدهم خدمت رساني عادلانه و ويژه به مناطق محروم و توسعه روستاها است که مديران شهرستاني با داشتن روحيه انقلابي، جهادي پيگير امور مردم هستند و نيروهاي جوان و آماده به کار در رأس امور قرار گرفته اند و همه ادارات بايد با تعامل و همکاري همسو و هم قدم در راستاي خدمت رساني به مردم و جامعه اسلامي باشند.
علي بيگي افزود: روستاي حيدري مشکلات فراوان و عمده اي از جمله در بخش جاده‌هاي ارتباطي و مواصلاتي دارد که نيازمند نگاه ويژه مديران استاني و شهرستاني در اين خصوص دارد و در بخش کشاورزي و دامداري مردم روستا بايد به سمت مکانيزه کردن و استفاده از دانش بنيان و علم روز همانند گلخانه هاي خانگي و صنعتي دامداري هاي مجتمعي حرکت کنند.
مباحث و مواردي از جمله واگذاري زمين‌هاي مسکوني جهت احداث و سکونت اهالي و جوانان، جبران خسارت وارده سيل اخير به زمين‌هاي کشاورزي و باغات، تعمير و بهسازي جداول آب کشاورزي، قنوات و جاده هاي دسترسي کشاورزان، تأمين آب شرب پايدار و سالم روستا، روشنايي معابر، زيرسازي و آسفالت معابر و ساير موارد مطرح شد.
مديران شهرستاني در هر حوزه فعاليت و وظيفه خود راهکار و مباحثي به منظور رفع مشکلات و درخواست هاي مردم ارائه دادند.
در پايان اميرحسين سليمي معاون فرماندار شهرستان بن تأکيد کرد: مصوبات سفر به روستاها و شهرهاي شهرستان با جديت از سوي مديران شهرستاني پيگيري شده و نتيجه اقدامات در در موعد مقرر اعلام شود.
سليمي افزود: سفر به يکي از روستاهاي بخش مرکزي در هفته آينده برنامه‌ريزي شده است که مديران شهرستاني به صورت دوره‌اي از نزديک با مردم ديدار داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟