سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان:

تاريخ شفاهي شهرستان بن به سند تاريخي تبديل شود

کد خبر: 179269 تاریخ انتشار: 1401/07/09 11:03:00
نمایش: 426
اخبار
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به همراه معاونين اين اداره به منظور ديدار با مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر و بازديد ميداني در اولين سفر رسمي خود در شهرستان بن حضور يافت.
پيام احمدي سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در سفر به شهرستان در ديدار با فرماندار بن گفت: شهرستان بن داراي فرهنگ غني است که تصميم گرفتيم در اولين سفر رسمي از اين شهرستان بازديد به عمل آوريم.
احمدي افزود: شهرستان بن و مردم آن از ديرباز تا معاصر روحيه حماسي و دليرانه دارند که در اسناد تاريخي و شهداي تقديمي به انقلاب محسوس و نمايان است.
وي تأکيد کرد: تبادلات فرهنگي مطلوب و ارزنده نقش مهم و حياتي در ارتقاء و رشد جامعه دارد که بايد مديريت شده و با کنترل صحيح آن از تهاجم فرهنگي و آسيب هاي احتمالي جلوگيري کنيم.
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام کرد: تاريخ شفاهي روايت آداب و رسوم مردم است که در شهرستان بن بايد تبديل به اثري ماندگار و سند تاريخي شود.
وي با اشاره به روحيه مومن و انقلابي بودن مردم شهرستان اشاره داشت و بيان کرد: شهرستان بن زادگاه فرماندهان شجاع و دلير در دوران دفاع مقدس بوده و در بعد از جنگ تحميلي مديران و مسئولان جهادي و انقلابي تربيت کرده است.
احمدي تشريح کرد: موسسات فرهنگي و هنري از حمايت اين وزارت برخودار است که فعالين فرهنگي شهرستان بن در ميادين استاني و کشوري خوش درخشيده اند.
وي خاطرنشان شد: فرهنگ سازي و رشد علمي و فرهنگي جامعه بايد از سنين پايين تربيت و برنامه‌ريزي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟