معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

تا پايان آبادي روستا کنار مردم بارده هستيم.

کد خبر: 179193 تاریخ انتشار: 1401/06/28
نمایش: 237
اخبار
جلسه مديريت بحران استان با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي ، سرپرست معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديرکل بحران استان و جمعي از مديران و مسئولان استاني و با گزارش عملکرد و برنامه هاي اجرايي آينده ادارات درخصوص سيل روستاي بارده در محل موقت دهياري اين روستا برگزار شد.
محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در اين جلسه گفت: وظيفه خود مي دانيم همانطور که در ابتداي سيل در روستا حاضر شديم اين امر ادامه داده و تا پايان آبادي روستا در کنار مردم خواهيم بود.
حسين ميرزايي افزود: مديران غايب جلسه علت غيبت خود را به صورت مکتوب به مديريت بحران اعلام کرده و گزارش به اين معاونت اعلام شود.
وي ادامه داد: جلسات مديران بايد خروجي داشته و منجر به آسايش و رفاه مردم روستا شود.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار اعلام کرد: ارزيابي‌ها و برآوردهاي خسارت سيل بارده بايد بروزرساني شده و به صورت دقيق و با حساسيت بالا تکميل و تهيه شود.
وي با اشاره شروع فصل سرما و ميزان برودت هوا در اين منطقه تاکيد کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات اجرايي بسيج همگاني شده و دغدغه تامين مسکن مردم حل شود.
حسين ميرزايي به آسيب هاي بخش کشاورزي اشاره داشت و اعلام کرد: نهاده هاي دامي و خوراک دامي روستاي بارده ارزيابي مجدد شده و تصميمات لازم درخصوص رفع مشکل دامداران و کشاورزان انجام شود.
وي افزود: زيرساخت ها و معابر عبور و مرور با کار جهادي و گروهي همه ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي در اولين فرصت پاکسازي و بازسازي شود.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار بيان کرد: شرکت آب منطقه‌اي حريم، مسيل رودخانه و پل هاي شهرستان بازنگري و به صورت مهندسي ساخته شده و از خسارت به مردم و روستا جلوگيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟