سرپرست معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

.ساخت و بهسازي روستا براساس ضوابط قانوني باشد

کد خبر: 179192 تاریخ انتشار: 1401/06/28
نمایش: 236
اخبار
جلسه مديريت بحران استان با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي ، سرپرست معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديرکل بحران استان و جمعي از مديران و مسئولان استاني و با گزارش عملکرد و برنامه هاي اجرايي آينده ادارات درخصوص سيل روستاي بارده در محل موقت دهياري اين روستا برگزار شد.
علي حيدري سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار در اين جلسه گفت: يک مسأله مهم مديريت بحران و حوادث بود که با مديريت خوب در اين شهرستان تلفات جاني و صدمه انساني در بر نداشته است.
حيدري افزود: مساله مهم ديگر بعد از حادثه است که بازسازي و بهسازي روستا در اولين فرصت و سريعترين زمان انجام شود.
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار تشريح کرد: در همه امور ساخت و سازها براساس قانون و ضوابط بوده و ناظرين فني نظارت کامل داشته باشند تا حريم رودخانه و مقاوم سازي ملاک قرار داده شود.
وي به سفر قريب‌الوقوع رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي به استان اشاره کرد، افزود: اعتبارات و بودجه استان به صورت جديت پيگيري خواهد شد و از اعتبارات موجود استان در زمينه ميلگرد بهره برد.
حيدري بيان کرد: اعتبارات ويژه اي براي براي زير سازي ، آسفالت و معابر روستاهاي آسيب ديده درنظر گرفته خواهد شد.
در پايان حيدري سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار اعلام کرد از سد خاکي روستا که دچار آسيب شده است بازديد به عمل خواهد آورد.
لازم به ذکر است مديران و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان گزارش عملکرد و برنامه هاي آتي سازمان درخصوص اقدامات درخصوص سيل بارده ارائه دادند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟