فرماندار شهرستان بن:

مشارکت خيري يک ميليارد ريالي شرکت گاز کربنيک بن در روستاي بارده

کد خبر: 179165 تاریخ انتشار: 1401/06/25 16:48:17
نمایش: 240
اخبار
شرکت گاز کربنيک بن در اقدامي خيرخواهانه و خداپسندانه به ياري مردم روستاي بارده و کشاورزان و دامداران شتافت.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن طي نشست و مذاکره با مديرعامل و مهندسين اين شرکت گفت: لوله 80 متري مربوط به تخليه و خروجي آب سد روستاي بارده در سيل اخير دچار انسداد مسير شده است.
فرماندار بن در ادامه افزود: به‌منظور لايروبي و تخليه نخاله‌هاي موجود حادث شده در سيل اخير نياز به تخليه آب موجود در سد بوده است.
وي با اشاره به نظر کارشناسان اداره منابع طبيعي استان اعلام کرد: برآورد ريالي اين کارشناسان مبلغ يک ميليارد ريال بوده است.
علي بيگي به فعاليت‌هاي خيري و خداپسندانه اين شرکت در بسياري از فعاليت‌هاي شهرستان اشاره و تأکيد کرد: شرکت گاز کربنيک بن با مديريت برادران سليمي يکي از شرکت هاي فني و مهندسي نمونه کشوري است که با کشورهاي پيشرفته صنعتي بين الملل رقابت مي کند.
وي اعلام کرد: مهندسين شرکت در روز جمعه 25 شهريور ماه با طرحي خلاقانه و با بهره‌گيري از دانش و استفاده از تزريق گاز co2 موفق به رفع مسدودي خروجي و لوله تخليه آب سد شدند.
فرماندار بن يادآور شد: معاون صنايع ماشين آلات و تجهيزات وزارت صمت در سفر به استان و بازديد از شرکت گاز کربنيک بن، اين شرکت را يکي از موفق‌ترين و دانش‌ بنياني‌ترين شرکت‌هاي کشور معرفي کرد.
فرماندار بن در ادامه روند کار درخصوص سد روستاي بارده گفت: لايروبي و تخليه نخاله هاي موجود در سد خاکي اين روستا طي روزهاي آينده و در اولين فرصت انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟