فرماندار بن اعلام کرد :

عقد قرارداد يکساله به‌منظور تکميل پروژه‌هاي ورزشي شهرستان

کد خبر: 179132 تاریخ انتشار: 1401/06/23
نمایش: 250
اخبار
جلسه پيگيري امور جامعه ورزشکاران و جوانان با حضور فرماندار شهرستان بن، رئيس دفتر فني و رئيس بودجه و اعتبارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان و رئيس ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: جوانان شهرستان موفقيت‌هاي علمي و ورزشي چشم‌گيري طي سال‌هاي گذشته داشته‌اند که نياز به حمايت سازمان‌ها و نهادها دارند.
علي بيگي با اشاره به شرايط اقليمي و موقعيت جغرافيايي شهرستان افزود: پيست‌هاي اسکي شهرستان به‌ويژه پيست برفي روستاي بارده و شيخ‌شبان نياز به ساماندهي، رسيدگي و برنامه‌ريزي توسعه ورزشي و گردشگري دارد.
وي با تشريح ظرفيت‌هاي گرداب بن اعلام کرد: کمپ قايقراني يکي از پروژه‌هاي ورزشي و گردشگري است که با توجه به عقد قرارداد تا سال ديگر تکميل و افتتاح خواهد شد.
فرماندار تصريح کرد: سالن ورزش‌هاي رزمي از ديگر پروژه‌هاي در دست اقدام و تکميل است و اداره ورزش و جوانان سال ديگر افتتاح خواهد کرد.
وي اعلام کرد: در راستاي ايجاد روحيه نشاط، شادي و اميد به زندگي و همچنين انسجام و تداوم فعاليت‌هاي جوانان خانه جوان شهرستان جانمايي و کلنگ‌زني خواهد شد.
علي بيگي با اشاره به نگاه ويژه دولت سيزدهم به تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام و عدالت در سرانه ورزشي گفت: تعمير و بازسازي استخر شهر بن انجام شده و تعمير و تکميل زمين ساحلي روستاي بارده در دست اقدام است.
در پايان مسئولان ورزش و جوانان مسائل و مباحث مربوطه را مطرح و از پروژه‌هاي شهرستان بازديد به‌عمل آوردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟