فرماندار بن:

شهرداري از ظرفيت مردم و مشارکت عمومي بهره ببرد.

کد خبر: 179116 تاریخ انتشار: 1401/06/19
نمایش: 249
اخبار
نشست هم‌انديشي شوراي اسلامي شهر بن و شهردار بن با فرماندار و معاون فرماندار در سالن شهيد الياس احمدي برگزار گرديد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين نشست ضمن قدرداني از شئراي شهر و شهردار جديد گفت: مديريت شهري در زندگي عموم مردم قابل محسوس و مشاهده است و در بسياري از مسائل اقتصادي و فرهنگي اثر مستقيم دارد.
علي بيگي در ادامه به گلايه‌هاي به‌حق مردم درخصوص مشکلات شهري اشاره کرد و افزود: ايده‌ها و سليقه‌هاي شخصي کنار گذاشته شده و از تيم کارشناسي و متخصص شهري استفاده شود.
وي تأکيد کرد: فرمانداري در کنار شوراها، شهرداري‌ها و دهياري خواهد بود تا با همياري و تعامل شهرستان آباد داشته باشيم.
فرماندار بن يادآور شد: زيباسازي شهر و ساماندهي مغازه‌ها و معابر شهري از برنامه‌هاي اصلي شهرداري باشد.
وي به برخي نواقص شهر بن اشاره کرد و گفت: مهندسي و بازآفريني برخي پروژه‌ها و مبلمان شهري در اولويت کار شهرداري بوده و با کار علمي و تخصصي عيوب را رفع نمايد.
علي بيگي با بيان کمبودها و نبود برخي امکانات تفريحي و فضاي نشاط عمومي بيان کرد: فضاي سبز حداقلي که در گذشته ايجاد شده است نابود شده يا در حال نابودي است که نياز به بازسازي آنها است.
وي با اشاره به مصوبات گذشته اعلام کرد: وجود پارک بانوان از الزامات هر شهرستان است که در دوره‌هاي گذشته نيز مصوب شده و بايد در اين دوره شورا و شهرداري افتتاح شود.
فرماندار با اشاره به خودجوش بودن مردم و خيرين شهر در امور عام المنفعه تأکيد کرد: در بسياري از موارد مردم شهر تمايل به همکاري و همياري شهرداري در احياي شهر دارند که بايد از ظرفيت مردم و مشارکت عمومي بهره برد.
علي بيگي افزود: با استفاده از نخبگان و مهندسان طرح جامع مجموعه گردشگري گرداب تهيه شده و در کارگروه گردشگري و اقتصادي مطرح و تصويب شده و در کوتاه ترين زمان اجرا شود.
در پايان شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر بن ضمن گزارشي از اقدامات انجام شده، برنامه‌ها و طرح‌هاي آينده شهر را تشريح کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟