معاون فرماندار بن:

رفع مشکلات اقتصادي عامل مهم در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي

کد خبر: 179099 تاریخ انتشار: 1401/06/17
نمایش: 239
اخبار
نشست تخصصي و ستاد کاهش آسيب‌هاي اجتماعي شهرستان بن با حضور معاون فرماندار بن و مسئولين استاني و شهرستاني در سالن شهيد الياس احمدي فرمانداري برگزار گرديد.
اميرحسين سليمي معاون فرماندار بن در اين نشست گفت: آسيب‌هاي اجتماعي شهرستان به‌صورت دقيق شناسايي، مطالعه و بررسي شود و راهکارهاي لازم با آنها ارائه شود.
سليمي با اشاره به استفاده از مشاوران و نخبگان علمي در اين زمينه افزود: هر آسيب اجتماعي هم بصورت جداگانه تجزيه و تحليل شود و هم در ارتباط با يکديگر بررسي شوند تا راه حل مناسب ارائه شود.
وي با بيان اينکه اسلام در همه زمينه‌ها کامل و جامع است خاطرنشان شد: نگاه و توجه به مباني ديني و اسلامي بهترين راهکار براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي است که شهرستان بن ظرفيت و شرايط مطلوب دارد.
معاون فرماندار تصريح کرد: جزيره اي، سليقه اي و انفرادي عمل کردن در مواجه و مقابله با آسيب هاي اجتماعي نتايج مطلوب نخواهد داشت و کار تيمي و گروهي با همکاري تمامي ادارات صورت پذيرد.
وي با اشاره به خواسته فرماندار از شهرداران و دهياران درخصوص فضاي عمومي شهر و روستا تأکيد کرد: وضعيت ظاهري روستا و شهر تاثير مستقيم در ايجاد اميدآفريني و نشاط جامعه داشته و همه ادارات به ويژه دهياران و شهرداري در ساماندهي فضاي عمومي برنامه مدون و عملياتي داشته باشند.
سليمي يادآور شد: برنامه ها و سياست هاي مقابله با آسيب هاي اجتماعي بايد علمي، با دانش روز و در چارچوب و مبناي اسلام پياده‌سازي و اجرا شود.
وي بيان کرد: يکي از بنيادي و اصلي‌ترين ناهنجاري که آسيب‌هاي فراوان در پي دارد مشکلات اقتصادي و مسکن خانواده‌ها است که طبق توصيه و تأکيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در دولت سيزدهم با همت و پشتکار در راستاي کاهش اين امر قدم برخواهد داشت.
همچنين حاضرين در جلسه به بحث و تبادل نظر درخصوص آسيب‌هاي اجتماعي شهرستان و راهکارهاي مقابله با آنها پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟