معاون فرماندار بن:

حمايت از شرکت‌هاي دانش بنيان و پيشرو حوزه فاوا

کد خبر: 179060 تاریخ انتشار: 1401/06/14
نمایش: 251
اخبار
کارگروه اشتغال شهرستان با حضور معاون فرماندار و مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان و مسئولين شهرستاني در محل فرمانداري برگزار گرديد.
در اين نشست اميرحسين سليمي معاون فرماندار شهرستان بن گفت: گسترش اشتغال و کمک به رشد کسب و کارها در راستاي حمايت از طرح ها و ايده‌هاي نوپا و فناوري از سياست‌هاي دولت است.
سليمي با اشاره به دولت الکترونيکي و ارائه خدمات عمومي از راه دور افزود: تسهيلات اشتغال‌زايي به طرح‌هايي مثل استارتاپ‌ها، پلتفرم‌ها، آموزشگاه‌ها، دفاتر پيشخوان شهري و روستايي و موارد مشابه پرداخت مي‌شود.
وي با بيان اينکه تسهيلات حوزه فاوا که با عنوان وام بند الف تبصره 18 نيز شناخته مي‌شود خاطرنشان شد: دولت سيزدهم از شرکت‌هاي دانش بنيان و پيشرو در حوزه فاوا حمايت ويژه مي‌کند.
معاون فرماندار بن نرخ بهره تسهيلات را 10 درصد اعلام کرد و افزود: حداقل تسهيلات پرداختي يک ميليارد ريال بوده که با توجه به طرح پيشنهادي ميزان تسهيلات متغير و قابل افزايش است.
لازم به ذکر است متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره 03832281511 (داخلي 117) اداره‌کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان تماس حاصل نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟