مسئول بسيج سازندگي استان:

طرح آبخيز تا جاليز در شهرستان بن اجرا مي‌شود.

کد خبر: 179041 تاریخ انتشار: 1401/06/13
نمایش: 245
اخبار
فرماندار شهرستان بن به منظور محروميت‌زدايي و توسعه شهرستان با مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) استان ديدار و نشست برگزار کرد.

سرهنگ هوشنگ فولادي، مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) استان در اين نشست گفت: اين نهاد به دنبال محروميت زدايي مناطق محروم و توسعه متوازن است.
فولادي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي مسير نجات است افزود: تسهيلات اشتغال‌زايي با نرخ بهره 4 درصد در زمينه‌هاي کشاورزي، صنايع دستي، کشت گياهان دارويي، باغات و دامداري پرداخت مي‌شود.
وي اعلام کرد: طرح قاليبافي روستاي آزادگان از طرح‌هاي بسيار مطلوب بسيج سازندگي است که به دنبال توسعه آن هستيم.
مسئول بسيج سازندگي استان خاطرنشان شد: احداث و خانه‌دار شدن قشر ضعيف جامعه در اولويت برنامه‌ها بوده که با همکاري کميته امداد و بهزيستي پيشرفت خوبي داشته‌ايم.
وي با اعلام اينکه بخشي از مقابله با تحريم‌ها مربوط به توسعه بخش کشاورزي است بيان کرد: اجراي طرح آبخيز تا جاليز قدم مهمي براي تأمين آب به ويژه در بخش کشاورزي است که در اين شهرستان نيز حضور ميداني خواهيم داشت.
فولادي به تشريح ساير اقدامات بسيج سازندگي در شهرستان پرداخت و تأکيد کرد: مردم مطالبه‌گر و پيگير بوده و همت و تلاش داشته باشند و برنامه‌ها را به صورت مشارکتي و همکاري پيش ببرند.
در ادامه محسن کريمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان  بن گفت: شهر بن با وجود اينکه مرکز شهرستان بوده، عدم رشد و توسعه در برخي نقاط غيرقابل باور و قبول است که بايد نگاه ويژه داشته باشيم.
کريمي با بيان اينکه شهرستان بن علي رغم نزديکي به مرکز استان اما محروميت در آن مشهود است افزود: يکي از دلايل ناديده شدن و کمبودها، قانع و کم‌توقع بودن مردم شهرستان است و از ابراز خواسته‌هاي حداقل‌ آباداني پرهيز مي‌کنند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان  بن تصريح کرد: بسيج سازندگي از اول انقلاب در کنار مردم و براي نظام اسلامي جهادي کار کرده و در اين شهرستان نيز با برنامه و عملياتي محروميت‌زدايي خواهد کرد.
در پايان مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) استان از روستاها و شهرهاي بخش هاي مرکزي و شيدا به وصرت ميداني بازديد به عمل آورد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟