معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

ايثار صادق براي هميشه ماندگار خواهد بود.

کد خبر: 179038 تاریخ انتشار: 1401/06/12 19:15:03
نمایش: 230
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار عصر امروز شنبه ۱۲ شهريور ماه به نمايندگي از استاندار به منظور عرض تسليت و دلداري در منزل سيد صادق حسيني وردنجاني حضور بهم رساند.
محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در اين ديدار گفت: خدمت خالصانه و صادقانه مرحوم سيد صادق حسيني وردنجاني بر کسي پوشيده نيست و نيروي جهادي و انقلابي به تمام معنا بود.
حسين ميرزايي ضمن تسليت ايام محرم و صفر افزود: مرحوم حسيني همانند سقاي کربلا در آبرساني به هموطنان خود در شهر شهرکرد تلاش کرده و پس از خستگي چند روز در سانحه اي دلخراش به کما رفت.
وي با بيان اينکه ايثار هميشه ماندگار است اعلام کرد: با اهدا اعضاي بدن مرحوم، ۱۴ فرد ديگر زندگي مجدد پيدا کردند.
 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خاطرنشان شد: شهر وردنجان در طول انقلاب هميشه در کنار نظام بوده و در هشت سال دفاع مقدس نيز خوش درخشيدن و در عرصه خدمت هم پيشتاز عمل کرده اند.
وي يادآور شد: خط انتقال آب اضطراري از طرح فدک با دبي ٢٠٠ ليتر بر ثانيه يکي از خطوط پدافندي انتقال آب از طرح‌هاي کشاورزي براي تامين آب شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري است.
اين جوان ۳۶ ساله که يکي از جوشکاران خط پدافندي انتقال آب به شهرکرد بود، پس از چهار شبانه روز تلاش مداوم، در برگشت به منزلش در وردنجان از فرط خستگي در يک سانحه تصادف دچار مرگ مغزي شد و با رضايت خانواده وي، اعضاي اين جوان فداکار براي نجات جان بيماران اهدا شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟