فرماندار بن :

مطالبه گران بهترين و مهمترين ابزار نظارتي و محرکه مديران هستند.

کد خبر: 179006 تاریخ انتشار: 1401/06/09 09:29:53
نمایش: 235
اخبار
نشست فرماندار شهرستان بن با کارگروه مطالبه گري منتظران ظهور (عج) بخش شيدا در محل فرمانداري برگزار شد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين نشست با اشاره به انقلابي و جهادي بودن شهيدان رجايي و باهنر گفت: کار براي خدا و نظام جمهوري اسلامي باشد ماندگار و اثر بخش خواهد بود حتي اگر زمان اين خدمت خيلي کوتاه باشد.
علي بيگي با بيان اينکه از مطالبه گري و مطالبه گران استقبال مي کند و از ديرباز خواستار تشکيل گروه مطالبه گران و رشد آنها بوده است افزود: يکي از دغدغه هاي مهم در اين گروه ها بايد داشتن هدف و در مسير بودن مطالبه گري باشد.
وي با اعلام اينکه مطالبه گري در راستاي توسعه و پيشرفت منطقه همراه با ارائه راهکار باشد خاطرنشان شد: مطالبه گران بايد به نحوي عمل کنند که نتيجه و خروجي اين خواسته ها و طرح مسئله ها در معيشت و زندگي مردم مشاهده شود.
فرماندار بن يادآور شد: از اصول و اساس مطالبه گري داشتن سعه صدر، آگاهي و اطلاعات کامل از منطقه و تحمل همه سلايق، علايق و رفتارها است.
علي بيگي از نقش مهم و اثرگذار مطالبه گران در جامعه گفت و تأکيد کرد: گروه هاي مطالبه گري بهترين و مهمترين ابزار نظارتي و محرکه مديران و دستگاه هاي اجرايي هستند.
وي عنوان کرد: خواسته ها و مطالبات مردمي که به مردم انتقال داده شده و پيگيري مي شود بايد با مطالعه علمي و پژوهشي همراه باشد و در مسير قانوني خود حرکت کند.
در ادامه اعضاي گروه مطالبه گران مسائل و مشکلات بخش شيدا را تشريح کردند و در پايان فرماندار شهرستان به دغدغه هاي مطرح شده پاسخ داده و خواستار تکرار جلسات با مطالبه گران بخش شيدا و شهرستان شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟