مديرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

همفکري و تعامل ازاهداف سفر به شهرستان ها است.

کد خبر: 178998 تاریخ انتشار: 1401/06/08 13:22:42
نمایش: 219
اخبار
نشست مديرکل و معاونين دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با فرماندار شهرستان برگزار گرديد.
شهرام خواجوي مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري در اين نشست گفت: بخشي از موفقيت در رفع مشکل آب شرب شهر شهرکرد و مديريت بحران ثمره تلاش فرماندار بن بوده است.
مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با بيان اينکه سفرهاي دوره اي به شهرستان ها خواهند داشت افزود: تبادل نظر و بهره‌مندي از ايده‌ها و همکاري دو سويه از اهداف سفر اين حوزه به شهرستان ها است.
وي با اشاره به آسيب هاي اجتماعي موجود در شهرستان‌ها اعلام کرد: کارگروه ها و کميته هاي 17 گانه تشکيل شده است که در راستاي رفع موانع، مشکلات و آسيب هاي اجتماعي برنامه ريزي خواهند کرد.
خواجوي به هدف تأسيس سمن ها و تشکل هاي مردمي اشاره کرد و خاطرنشان شد: ستادهاي کمکي در راستاي رفع آسيب هاي اجتماعي وجود دارند که ظرفيت مطلوبي براي تسهيل در امور اجتماعي محسوب مي شوند.
در ادامه رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن ضمن ارائه گزارشي از اقدامات گفت: هفته دولت مصادف با شهادت جانسوز شهيدان رجايي و باهنر است که دولت فعلي ادامه دهنده راه اين شهيدان است و همانند رئيس جمهور دولت سيزدهم بايد فساد ستيز ، تلاش گر، جهادي، انقلابي، ميداني و در بين مردم باشيم.
علي بيگي بيان کرد: ارزيابي ها و سرکشي هاي نيروهاي ستادي دلگرم کننده و اميد دهنده به ساير کارکنان است و عاملي براي حرکت در مسير درست و قرار گرفتن در ريل اصلي است.
وي با اشاره به اينکه کار دولتمردان براي مردم و نظام اسلامي داراي ارزش معنوي است و بايد رضاي خدا را در نظر گرفت، خاطرنشان شد: شهرستان بن 425 شهيد به انقلاب اسلامي تقديم کرده است و با داشتن حدود 600 طلبه تحصيل کرده همواره و در همه لحظات پشتيبان نظام بوده اند و در حال حاضر وظيفه ما مسئولان در خدمت رساني به مردم است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟