معاون وزير صنعت، معدن و تجارت:

بهترين و موفق ترين طرح بازديد در شهر بن بود

کد خبر: 178955 تاریخ انتشار: 1401/06/06 20:17:35
نمایش: 229
اخبار
معاون صنايع ماشين آلات و تجهيزات وزارت صمت به منظور بازديد از شهرک صنعتي شهر بن در اين شهرستان حضور يافت.
سيد محمد موسوي، معاون صنايع ماشين آلات و تجهيزات وزارت صمت پس از حضور در گلزار شهدا از شهرک صنعتي شهر بن بازديد به عمل آورد و گفت: يکي از سياست هاي وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه صنعتي مناطق محروم و کم برخوردار است.
موسوي در ادامه افزود: براي تحقق اين امر براساس آمايش سرزميني و ظرفيت هاي موجود مناطق به سه دسته مناطق يک و دو و سه تقسيم بندي شده اند که براساس اين تقسيم بندي رشد و پيشرفت مناطق محروم در اولويت برنامه ها است.
وي با بيان اينکه توسعه شرکت هاي دانش بنيان از سياست هاي دولت است اعلام کرد: يکي از موفق ترين و دانش بنياني ترين طرح هاي صنعتي و اقتصادي که مشاهده و بازديد داشته ام کارخانه گاز کربنيک شهر بن است که داراي استانداردها  برنامه هاي علمي است.
معاون صنايع ماشين آلات و تجهيزات وزارت صمت تأکيد کرد: اولويت توسعه و رشد در مناطق کمتر توسعه يافته و ضعيف از بعد اقتصادي است که اين مسئله با مشارکت سرمايه گذاران و سياست هاي تشويقي و حمايتي دولت رفع خواهد شد.
وي اعلام کرد: طرح هاي صنعتي با پيشرفت فيزيکي بالاي 60 درصد از فعاليت ها و حمايت هاي مهم اين وزارت برخوردار خواهند بود تا هر چه سريعتر به چرخه اشتغال و اقتصاد کشور وارد شوند.
معاون صنايع ماشين آلات و تجهيزات وزارت صمت در پايان با برخي از صنعتگران ديدار چهره به چهره داشته و از نزديک به مشکلات و دغدغه هاي آنها گوش فرا داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟