فرماندار شهرستان بن:

تشکل ها و سمن ها متشکل ازنخبگان شهرستاني است

کد خبر: 178847 تاریخ انتشار: 1401/05/25 15:39:18
نمایش: 231
اخبار
جلسه هم انديشي با تشکل ها و سمن ها به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت اجتماعي در فرمانداري شهرستان برگزار گرديد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه ضمن گراميداشت و تبريک اين روز گفت: برنامه ها و مراسمات ملي و مذهبي بايد همراه با شور و شعور باشد و اتحاد که رمز اصلي پيروزي و موفقيت در اسلام است در جامعه و تشکل ها نمايان باشد.
علي بيگي با بيان اينکه تشکل ها و سمن ها نقش کليدي و مهم در فرهنگ، اقتصاد و مشارکت عمومي دارند افزود: نمونه خوب همدلي، اتحاد و حضور فعال و مؤثر تشکل ها و سمن ها را در سيل و حادثه اخير به ويژه روستاي بارده مشاهده کرديم که همه يکصدا به دنبال رفع مشکلات مردم و آسيب ديدگان بودند.
وي خاطرنشان کرد: شهرستان بن داراي مردمي مومن و انقلابي هستند که داراي ظرفيت بسيار مطلوب براي بهره گيري در تشکل ها و سمن ها هستند و ميتوان الگو و نمونه بارز براي ساير شهرستان هاي استاني و کشوري باشيد.
فرماندار تأکيد به مردمي بودن تشکل ها و سمن ها داشت و بيان کرد: در تشکل ها و سمن ها هر زمان و هر لحظه مشاهده کرديد که دستگاه هاي دولتي و اشخاص نگاه منفعت طلبانه مادي و معنوي دارند فاصله گرفته و تذکرات و گزارشات لازم را ارائه دهند.
وي به ماندگاري و اثر دائمي تشکل ها اشاره کرد و مطرح کرد: در صورت برنامه ريزي و وحدت تشکل ها و مشارکت عموم مردم، خروجي برنامه ها و سياست هاي تشکل ها بهترين عملکرد را خواهند داشت و در جامعه ملموس خواهد بود.
علي بيگي به استمرار جلسات به صورت فصلي اشاره کرد و تأکيد کرد: مباحث مطرح شده و مصوبات جلسه در چارچوب اساسنامه و قانون تشکل ها پياده سازي شده و گزارش نهايي کار به عموم مردم و دستگاه هاي مربوطه ارائه شود.
وي ضمن خواستار فعال شدن و گسترش تشکل ها در شهرستان، بيان کرد: دستگاه هاي دولتي و ادارات شهرستان بايد در خدمت تشکل ها و سمن ها باشند و فلسفه وجودي ادارات خدمت به مردم و رشد و پيشرفت جامعه و شهرستان هستند.
فرماندار بيان داشت: تشکل ها و سمن ها بايد در چارچوب مجوز و اساسنامه خود حرکت کنند و ادارات که مجوز صادر کرده اند بايد وارد ميدان عمل شوند.
علي بيگي ضمن قدرداني از فعاليت ها و ايده هاي اجرا شده خوب و مطلوب تشکل ها اعلام کرد: تشکل ها و سمن هاي شهرستان متشکل از نخبگان شهرستان هستند که از وقت و هزينه خود در راه مردم صرف و هزينه ميکنند.
وي گفت: مسئولين با عملکرد خود و کمک و مشارکت تشکل هاي مردمي سطح درآمد خانوارهاي مردم شهرستان افزايش پيدا کند و گره هاي فرهنگي شهرستان بايد باز شده و مشکلات مردم حل شود.
گفتني است در ابتداي جلسه مديران و مسئولان تشکل ها و سمن ها نقدها، مباحث و مشکلات را اعلام کرده و با فرماندار شهرستان به بحث و گفت و گو پرداختند و از تشکل ها و سمن هاي فعال شهرستان تقدير به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟