فرماندار شهرستان بن خبر داد:

رشد 132 درصدي اعتبار تملک دارايي هاي سرمايه اي شهرستان بن

کد خبر: 178825 تاریخ انتشار: 1401/05/23
نمایش: 252
اخبار
سومين جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان با دستور کار توزيع اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي سال ۱۴۰۱ با حضور فرماندار شهرستان بن، معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، برخي مسئولين استاني و شهرستاني برگزار گرديد.
رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن با بيان اينکه مديران به صورت جهادي و انقلابي کار کنند گفت: مديران به صورت ميداني و تمام وقت پروژه هاي شهرستاني را بازديد و بررسي و اعتبارات مربوطه را بصورت 100 درصد جذب کنند.
علي بيگي در ادامه افزود: کوتاهي و کم کاري از طرف هيچ مدير و مسئولي درخصوص جذب اعتبارات پذيرفته نيست.
وي با بيان اينکه اعتبارات به موقع و در سريعترين زمان جذب شوند تأکيد کرد: پرژه ها بايد کارشناسي شده و با کمترين نقص به بهره‌برداري برسند و با تخلفات به صورت قانوني برخورد خواهد شد.
فرمانداري با اشاره به رشد 132 درصدي اعتبار تملک دارايي شهرستان اعلام کرد: مبلغ 38 ميليارد و 180 ميليون تومان اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي شهرستان است.
وي خاطرنشان کرد: اين مبلغ در 21 فصل  جداگانه و 96 پروژه تعريف شده که پس از بررسي در کميته برنامه ريزي شهرستان مصوب شده است.
در اين جلسه اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه اي متعلق به شهرستان بر مبناي فصول مشخص شده و بر اساس ضوابط بودجه سال ۱۴۰۱ توزيع گرديد.

برچسب ها

تملک دارایی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

اوقات شرعی

 

آرشیو

نظرسنجی

از عملکرد فرمانداری در این سالها رضایت دارید ؟